شناسهٔ خبر: 34147180 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توخل: پیش از کوپا آمریکا می‌دانستم «نیمار» قصد ماندن ندارد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم پاری‌سن‌ژرمن نیز از جمع اظهارنظرکنندگان در مورد «نیمار» مهاجم برزیلی این تیم جا نماند و مدعی شد که وی پیش از آغاز کوپا آمریکا از تمایل مرد برزیلی برای جدایی مطلع بوده است.

صاحب‌خبر -

آینده مهاجم ۲۷ ساله سلسائو از آغاز فصل نقل و انتقالات تابستان سال جاری همواره یکی از موضوعات داغ محافل ورزشی بوده و گزارش‌ها از بازگشت احتمالی وی به نیوکمپ حکایت دارد.

قهرمان لالیگا به‌تازگی «آنتوان گریژمان» مهاجم فصل گذشته اتلتیکو مادرید را که همچون نیمار یکی از سوژه‌های داغ بازار نقل و انتقالات بود، به خدمت گرفته است اما گمانه‌زنی‌ها و گزارش‌ها همچنان حاکی از آن است که کاتالان‌ها به دنبال راهی برای متقاعد کردن پی‌اس‌جی و امضای قرارداد با مرد برزیلی هستند.

در این بین، توخل پس از پیروزی ۶ بر یک تیمش در بازی دوستانه مقابل دینامو دِرسدن در رابطه با شرایط پیرامون نیمار، اظهار داشت: دیر حاضر شدن یک بازیکن در تمرینات همیشه مرا ناامید می‌کند اما این موضوع بین ما (توخل و نیمار) حل شده و حالا موضوع بین باشگاه و نیمار است.

وی ادامه داد: آیا می‌دانستم نیمار قصد جدایی دارد؟ بله، این موضوع را پیش از کوپا آمریکا فهمیده بودم با این وجود همانطور که گفتم این موضوعی است مابین نیمار و باشگاه.

نیمار تابستان ۲۰۱۷ با قرارداد رکوردشکن ۲۲۲ میلیون یورویی از نیوکمپ راهی‌پارک دوپرنس شد و در جریان ۲ فصل حضور در جمع پاریسی‌ها موفق شد تا لوشامپیونه را فتح کند اما در هر ۲ سال، او و پی‌اس‌جی در مرحله یک هشتم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند؛ تورنمنتی که برای مالکان متمول قطری پاری سن ژرمن به یک «وسواس» فکری بدل شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما