شناسهٔ خبر: 34145307 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در پشت صحنه برنامه «عصر جدید» چه می‌گذرد؟ + فیلم

فیلمی از اتفاقات هیجان انگیر پشت صحنه برنامه «عصر جدید» را ببینید.

صاحب‌خبر -

به  خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که برنامه‌ «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی در شبکه تلویزیونی سه سیما پخش خود را آغاز کرده است.

برنامه ای که در تمامی حوزه‌ها افراد با استعداد را ارزیابی و بستری مناسب جهت پیشرفت در مسیری تخصصی را برای آنها ایجاد می‌کند.

شاید مخاطبان این برنامه علاقه‌مند باشند بدانند در پشت صحنه این برنامه چه می‌گذرد. ما بخشی از تیزر جدید این برنامه را که حال و هوای پشت صحنه را نشان می‌دهد، برای شما آماده کرده ایم.

امان از لحظه‌ای که در عصر جدید فرمان «سه... دو... یک... ضبط می‌شه» صادر می‌شه! هیجان اوج می‌گیرد و تلاش‌ها شتاب ... تصاویری که از قاب تلویزیون ندیده اید؛ به روایت دوربین‌های پشت صحنه.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7004400/10238763?width=400&height=300"></script></div>

گفتنی است این روزها پخش مرحله نیمه نهایی عصر جدید آغاز شده است؛ در این مرحله، هر قسمت سه شرکت کننده حضور دارند و در نهایت داوران یک اجرا را حذف می‌کنند و دو اجرا به رای مردمی گذاشته می‌شود. مخاطبان مانند مرحله دوم تعیین کننده فرد برگزیده هستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما