شناسهٔ خبر: 34142996 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برزای: برای حضور در گل‌گهر از گل‌محمدی سوال کردم/امیدوارم توسط ویلموتس به تیم ملی دعوت شوم

هافبک مهاجم تیم گل‌گهر گفت: از خیلی از بزرگان فوتبال در مورد وینگو سوال کردم و همه از او تعریف کردند.

صاحب‌خبر -

بهنام برزای در گفت‌وگو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط حال حاضر تیم گل‌گهر سیرجان گفت: خدا را شکر اردوهای خوبی برگزار شد، اردوی خوبی در کرمانشاه داشتیم. بدنسازی و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. چند بازی دوستانه انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم از نظر بدنی به آنچه که مربی می‌خواهد برسیم تا بتوانیم برنامه‌های کادر فنی را به خوبی پیاده کنیم.

برزای در خصوص دو بازی با تیم‌های لیگ برتری فولاد و پیکان گفت: ما در فصل بدنسازی هستیم. در نوبت صبح تمرینات پرفشاری را انجام می‌دهیم و در نوبت عصر هم معمولا بازی می‌کنیم. چند روز است که همین روال را داشتیم. بازی‌های خوبی را مقابل فولاد و پیکان برگزار کردیم. ان‌شاءالله بتوانیم به شرایط خیلی خوب بدنی برسیم تا در مسابقات لیگ موفق باشیم.

هافبک مهاجم تیم گل‌گهر در مورد شرایط خودش در فصل جدید فوتبال ایران، گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. سعی کردم در فصل جدید انتخابی کنم که بتوانم حداکثر توانایی‌هایی که دارم را نشان بدهم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در مورد کار کردن با وینگو بگوویچ گفت:‌ او سابقه زیادی در ایران دارد. من از بزرگان زیادی در مورد کار کردن با او سوال کردم، از همه کسانی که شاگردش بودند مانند یحیی گل‌محمدی و خیلی از بزرگان دیگری که همه او را می‌شناسند. همه از او تعریف کردند و امیدوارم امسال بتوانیم آن چیزی که در برنامه‌اش است را به خوبی اجرا کنیم.

برزای در مورد اینکه سرمربی تیم ملی ایران با انتشار لیست جدید نشان داد که نگاه خوبی به لیگ دارد و آیا او امیدوار است که توسط ویلموتس به تیم ملی دعوت شود، گفت:‌ بله، صد درصد. نه‌تنها من، بلکه تمام بازیکنان تیم ما تلاشمان را می‌کنیم که ان‌شاءالله به آن چیزی که حقمان است برسیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

نظر شما