شناسهٔ خبر: 34141751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء:

سازمان ملل به اهرم بازسازی قدرت آمریکا تبدیل شده است/ فعالان فضای مجازی برای دفاع از مبانی انقلاب بسیج شوند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: وظیفه اصلی امروز فعالان فضای مجازی در دفاع از مبانی انقلاب اسلامی خلاصه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجف‌قلی‌زاده سرایی صبح امروز در جمع اعضای شبکه روشنگران بسیج و هادیان سپاه نقده، اظهار داشت: سکوت در برابر حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران نشان دهنده مظلومیت جمهوری اسلامی در منطقه بود و امروز جواب قاطع و انهدام پیشرفته‌ترین پهپاد متجاوز و جاسوسی آمریکا حاکی از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

وی، افزود: حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی همواره از تأکیدات رهبر معظم انقلاب بوده و باید در این عرصه توجهات ویژه‌ای از سوی مسئولان و مردم اعمال شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در ادامه با اشاره به اشتباه راهبردی محمد مرسی که باعث سرکوب انقلاب مردم مصر شد، گفت: تنها یک حرکت اشتباه و استراتژیک همه دستاوردهای انقلاب مصر را به تهدید تبدیل کرد.

وی، خاطرنشان کرد: با مقایسه دیروز و امروز انقلاب اسلامی می‌توان ذلت و خواری آمریکا را در مواجهه با ملت بزرگ ایران شاهد بود و این نتیجه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در برابر تمام دسیسه‌های شیطانی غرب ماست.

حجت‌الاسلام سرایی، در خصوص فعالیت‌های سازمان ملل در سال‌های اخیر، بیان داشت: یکی از سیاست‌های فعلی آمریکا بازسازی قدرت از طریق ابزارهای سازمان ملل و حقوق بشر و همچنین تثبیت رژیم صهیونیستی است.

وی، اضافه کرد: فرسایش غیر‌مستقیم جمهوری اسلامی ایران، درگیری در دنیای اسلام و اداره و مدیریت کردن گروه‌های تروریستی از دیگر سیاست‌های آمریکا در منطقه است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، جزیره‌ای عمل نکردن و اتحاد در برابر دشمن را از وظایف رسانه‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی برای دفاع از انقلاب اسلامی استفاده شود.

وی، اذعان داشت: وظیفه امروز مدیران نظام کادر‌سازی در تراز انقلاب اسلامی است و این موضوع باید در دانشگاه‌ها و حتی مدارس پیگیری و اجرایی شود.

حجت‌الاسلام سرایی در پایان سخنان خود، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نباید فقط به صورت تئوری باشد و وظیفه همگان عملی کردن این بیانیه در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما