شناسهٔ خبر: 34139493 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

طرح پایش سرویس های ارتباطی 1314 روستای کردستان آغاز شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، در آغاز طرح پایش سرویس های ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاهای استان کردستان، گفت: دقت عمل و صحت در پایش اطلاعات وضعیت ارتباطی روستایی، نقش مؤثری در برنامه ریزی و توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات روستاهای استان کردستان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، فردین سعیدی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، درآغاز عملیات طرح پایش وضعیت ارتباطی روستاهای استان، اظهارکرد: هدف از اجرای این برنامه بروزآوری اطلاعات روستاهای استان کردستان جهت برنامه ریزی دقیق و توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات روستاها است.

وی با اشاره به تأمین تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری و اعزام کارشناسان مجرب در قالب ده تیم به شهرستانهای استان از 22 تیرماه جهت آغاز عملیات پایش وضعیت ارتباطی در روستاهای استان کردستان، افزود: در استان کردستان 1670 روستای دارای سکنه وجود دارد که این طرح در 1314 روستای بالای 20 خانوار اجرا می شود.

سعیدی خاطر نشان کرد: دقت عمل و صحت در بررسی های میدانی وضعیت ارتباطی روستاهای استان توسط کارشناسان این حوزه ، می تواند نقش مؤثری در برنامه ریزی و تصمیم گیری های مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان داشته باشد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، تصریح کرد: بررسی میدانی پوشش ارتباطات ثابت و سیار، تجهیزات منصوبه در محل روستاها و موقعیت مکانی سرویس گیرنده های اصلی با توجه به اماکن خدمت رسان در حوزه های خدمات اصلی به ویژه آموزش، بهداشت و سلامت ،کشاورزی، بانکی، گردشگری و صنایع دستی در دستور کار تیم های اعزامی جهت پایش قرار دارد.

نظر شما