شناسهٔ خبر: 34138487 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۴۴۷ هزار یورو مابه تفاوت ارزی به ناشران خارجی نمایشگاه کتاب پرداخت شد

مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی از پرداخت مابه تفاوت ارزی ناشران خارجی نمایشگاه کتاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

قادر آشنا رئیس موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از پرداخت مابه‌تفاوت ارزی ناشران خارجی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: از نیمه خرداد ماه پرداخت مابه تفاوت ارزی به ناشران خارجی نمایشگاه کتاب را در دستور کار قرار دادیم و خوشبختانه تمام این مبالغ پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت دیرتر از موعد این مابه تفاوت‌ها گفت: ما برای پرداخت این مابه‌تفاوت‌های ارزی باید دو کار انجام می‌دادیم،‌ اول اینکه باید مجوز لازم را از مجموعه وزارتخانه دریافت می‌کردیم و دوم اینکه ارز باید با امضای وزیر هزینه می‌شد، تا نامه‌نگاری‌های این دو اقدام انجام شد و معاون فرهنگی نیز مکاتبات لازم را انجام داد،‌ ما اقدام به پرداخت کردیم.

آشنا درباره رقم این مابه تفاوت‌ها گفت: در مجموع 447 هزار یورو باید مابه‌تفاوت ارزی به ناشران خارجی نمایشگاه پرداخت می‌کردیم که تا امروز همه این مبلغ پرداخت شده است.

وی پیش از این در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره تامین ارز این مابه‌تفاوت‌ها گفته بود:‌ ارزی که از سال گذشته در اختیار نمایشگاه کتاب تهران بود با اجازه وزیر فرهنگ در این مسیر هزینه شد.

انتهای پیام/

نظر شما