شناسهٔ خبر: 34137357 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

بهارستان

صاحب‌خبر -

حمایت فراکسیون امید از «زنگنه» 

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور زنگنه در جلسه این فراکسیون از حمایت فراکسیون امید از زنگنه خبر داد و گفت که تاکید این فراکسیون جلوگیری از تسلط بابک زنجانی‌ها بر منابع مالی است.
فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جزییات جلسه فراکسیون امید با وزیر نفت اظهار کرد: آقای زنگنه در این جلسه توضیحات جامعی درباره شرایط تحریم و فروش نفت ارائه و تاکید کرد به دلیل سوء استفاده دشمنان نمی‌تواند مکانیزم فروش نفت و میزان فروش را به اطلاع مردم برساند با این حال جمع‌بندی نمایندگان از توضیحات ایشان این بود که مجموعه وزارت نفت در تعامل و همکاری با سایر ارکان نظام تمام تلاش خود برای دور زدن تحریم‌ها را انجام می‌دهد و اینکه می‌گویند ایشان انگیزه ندارد حرف بی‌پایه و اساسی است.

انتخاب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ 
در دستور کار هفته آینده 

نمایندگان مجلس هفته آینده رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی را انتخاب می‌کنند.
داوود محمدی با اعلام این خبر گفت: هیأت رئیسه من را به عنوان گزینه ریاست کمیسیون اصل ۹۰ انتخاب کرده که این رأی‌گیری هفته آینده در صحن مجلس انجام می‌شود.

محرومیت‌های دشت آزادگان 

نماینده مردم هویزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود که بر اثر سیل ایجاد شده است، گفت: امروز مردم زیر فشار خرابی‌های ناشی از سیل زجر می‌کشند و مانند دفاع مقدس با محرومیت مبارزه می‌کنند.
قاسم ساعدی نماینده مردم هویزه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی مجلس گفت: هنوز زیرساخت‌های تخریب‌شده دشت آزادگان هویزه دست نخورده مانده است. امروز مردم آن منطقه مانند دوران هشت سال دفاع مقدس در جهت مبارزه با محرومیت بوده و زیر فشار خرابی‌های ناشی از سیل زجر می‌کشند.

۱۷۰۰ تومان برای خرید گندم کم است

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی دستور دهند تا نرخ خرید تضمینی گندم حداقل تا ۲ هزار تومان افزایش یابد.
به گزارش ایسنا، احمد بیگدلی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری بیان کرد: از رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهم تا دستور دهند نرخ خرید تضمینی گندم تا دو هزار تومان افزایش یابد. نرخ ۱,۷۰۰ تومان تعیین شده پاسخگوی زحمات کشاورزان نیست و نمی‌توان انتظار داشت تا با این نرخ به سمت خودکفایی در گندم برویم.
 

برچسب‌ها:

نظر شما