شناسهٔ خبر: 34137117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد۱۰۰ هزار بیمه شده اصلی دارد

گچساران-ایرنا-مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین اجتماعی استان ۱۰۰ هزار بیمه شده اصلی شده و با جمعیت زیرپوشش به ۳۲۰ هزار نفر خدمات ارائه می دهد.

صاحب‌خبر -

عباس نورمحمدی سه شنبه شب گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خدمات تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در بخش های درمان، بازنشستگی و از کار افتادگی به جامعه هدف ارائه می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کمک هزینه ازدواج، بیمه بیکاری، پرداخت مستمری و هزینه های کفن و دفن از مهمترین خدمات تامین اجتماعی است.

وی بیان کرد: افزایش خدمات الکترونیک و غیرحضوری از مهمترین برنامه های این سازمان برای رفاه حال بیمه شدگان است.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است ۲۰۰ خدمت در سال جاری به صورت غیرحضوری در این سازمان برای بیمه شدگان استان انجام شود.

وی بیان کرد: صرفه جویی در وقت و هزینه از جمله اهداف خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی برای کارفرمایان، مستمری بگیران و سایر بیمه شدگان است.

نورمحمدی بیان کرد: هم اکنون ارائه خدمات درمانی در تمام مراکز ملکی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بدون دقترچه و با ارائه کدملی امکان پذیر است.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خودگردان بودن سازمان تامین اجتماعی از کارفرمایان و کسانی که به این سازمان بدهکار هستند خواست تا با پرداخت بدهی خود تامین اجتماعی را در ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان یاری کنند.

نورمحمدی عنوان کرد: کارفرمایانی که از سیزدهم خرداد تا سیزدهم شهریور نسبت به پرداخت و اقساطی کردن بدهی خود اقدام کنند از مزایای بخشودگی جرائم خود بهره مند می شوند.

استان ۷۲۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد.

۸۱۴۳/‏۱۶۶۲

برچسب‌ها:

نظر شما