شناسهٔ خبر: 34136777 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

ویدئوی جدیدی از بازی Fire Emblem Three Houses منتشر شد

احسان دهشیری

صاحب‌خبر -

تقریبا چند روز تا انتشار بازی جذاب Fire Emblem: Three Houses باقی مانده است. استودیوی کوئی تکمو (Koei Tecmo) نیز قصد دارد تا بازی‌بازان زیادی را برای تجربه‌ی این بازی مشتاق کند. به همین منظور، به تازگی تریلر جدیدی را از این عنوان منحصر به فرد منتشر کرده که اجرای این بازی برروی حالت Handheld Mode در کنسول نینتندو سوییچ در این ویدئو به نمایش گذاشته شده است.

Fire Emblem: Three Houses از سری عناوین به سبک ماجراجویی است که در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۹۸ (۲۶ جولای ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. تیم سازنده این روزها مشغول انتشار اخبار زیادی در خصوص این بازی است که از دلایل آن می‌توان به تنوع و تعداد بالای شخصیت‌ها و داستانی مفصل به همراه حالت‌ها و بخش‌های مختلف اشاره کرد. این بازی، داستان اتفاقات کلیسایی به نام Garreg را روایت می‌کند که توسط سه خانه‌ی پرماجرا احاطه شده است.

حال به تازگی استودیوی سازنده یک تریلر ۱۱ دقیقه‌ای از بازی مورد انتظار Fire Emblem Three Houses منتشر کرده و به واسطه‌ی آن توجه‌ افراد زیادی را جلب کرده است. این ویدئو از روی یک صفحه نمایش فیلم‌برداری شده که قاعدتا از کیفیت آن کاهش پیدا کرده است اما با این حال، واضح است که اجرای بازی برروی حالت Handheld Mode بسیار لذت‌بخش‌تر و جذاب‌تر است. برای مشاهده و دریافت ویدئوی مذکور با کیفیت‌های مختلف، به قسمت پایین صفحه مراجعه کنید.

بازی Fire Emblem: Three Houses در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۹۸ (۲۶ جولای ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. گفتنی است که برای به اتمام رساندن هر سه خانه‌ی وجود در بازی، باید حدود ۲۰۰ ساعت به بازی کردن بپردازید که این عدد واقعا خیره کننده و حیرت انگیز است. پس اگر به دنبال یک بازی به سبک ماجراجویی و اما طولانی هستید، این عنوان را به هیچ وجه از دست ندهید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

نظر شما