شناسهٔ خبر: 34135521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان:

۱۴ سارق مسلح در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: در اجرای طرح برخورد با سرقت‌های مسلحانه و به عنف ضمن دستگیری ۱۴سارق، ۲۲ فقره انواع سرقت در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با سرقت های مسلحانه و به عنف ضمن دستگیری ۱۴ سارق، ۲۲ فقره انواع سرقت در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش های اطلاعاتی و بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه و به عنف در سطح استان، ۱۴ سارق سابقه دار را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی‌های لازم قضائی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار ۱۴ سارق به عنف و مسلح را دستگیر و از مخفیگاه آنها مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری، ۲ دستگاه موتورسیکلت، ۶ دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد، طلا و جواهرات مسروقه کشف و متهمان در بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی به ۲ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، ۱۰ فقره سرقت به عنف تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف خودرو، ۶فقره سرقت به عنف منزل و اماکن خصوصی و ۳ فقره سرقت به عنف معابر، طلا و جواهرات و وجه نقد اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کاهش جرائم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه اولویت مهم پلیس استان سیستان و بلوچستان در جهت افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

نظر شما