شناسهٔ خبر: 34135467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس سازمان بسیج مستضعفین:

کمک به دولت را در برنامه داریم

اردبیل- ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کمک به دولت و نهادهای خدمتگزار را برای خدمت هرچه بیشتر به نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران در برنامه قرار داده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی عصر سه‌شنبه در دیدار با خانواده علی آقایی شهید مدافع حرم در اردبیل افزود: در این ارتباط سازمان بسیج مستضعفین برنامه های گوناگونی را به منظور کمک به رفع مشکلات کشور در عرصه های مختلف اقتصادی و تولیدی، ایجاد اشتغال و نیز حل مشکلات معیشتی مردم به اجرا گذاشته است.

وی اظهار کرد: حرکت گسترده ای در تکامل برنامه‌های بسیج در دوره جدید در کشور شروع شده و امید می رود با همکاری مردم انقلابی و نیز ارگان‌ها و سازمان‌ها بتوانیم در خدمت رسانی به این مردم و نظام مقدس اسلامی ایران بیش از پیش موفق باشیم.

وی حضور خود در منزل خانواده معظم شهید مدافع حرم علی آقایی را فرصت مغتنمی برای عرض ارادت به همه شهدای گرانقدر و نیز این شهید عزیز و اعضای خانواده وی ذکر کرد.

سردار سلیمانی گفت: هدف از سفر به اردبیل دیدار با فرماندهان و مسوولان پرتلاش سپاه این استان، فرماندهان پایگاه های مقاومت، گردان های بیت المقدس و اعضای مجمع بسیج استان اردبیل و آشنایی با مسایل این عزیزان می باشد.

او در ابتدای سفر خود به اردبیل با حضور در گلزار شهدا، قبور شهیدان گرانقدر را زیارت و با آرمانهای این عزیزان تجدید پیمان کرد.

۶۰۱۹/‏۶۰۱۶

نظر شما