شناسهٔ خبر: 34135288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد

پژوهشگر اردبیلی، خادم فرهنگ رضوی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از انتخاب پژوهشگر اردبیلی به عنوان خادم فرهنگ رضوی خبرداد و گفت: استان اردبیل نیز به خاطر برگزاری موفقیت آمیز چهارمین دوره همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی مورد تجلیل قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در گفتگو پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از انتخاب فائزه عظیم زاده اردبیلی به عنوان خادم فرهنگ رضوی در هفدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در مشهد مقدس خبرداد و گفت: استان اردبیل نیز برای برگزاری موفقیت آمیز چهارمین دوره همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی به عنوان یکی از استان های موفق، معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اردبیل تاکنون چهار دوره همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی را با حضور محققان و پژوهشگران داخلی و خارجی و نمایندگان ادیان و مذاهب مختلف برگزار کرده است به خروجی جشنواره ها در اردبیل اشاره کرد و گفت: حاصل این چهار دوره، انتشار6 عنوان کتاب و تالیف بیش از 1200عنوان مقاله بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ادامه سخنان خود به افتخارات و سوابق فائزه عظیم زاده اردبیلی اشاره کرد و گفت: این فرهیخته اردبیلی 18 عنوان کتاب، 98 مقاله علمی و حضور در 33  کنفرانس علمی و پژوهشی در داخل و خارج از کشور را در کارنامه خود دارد ضمن اینکه وی مدیر علمی گروه های الهیات و معارف اسلامی دانشگاه الزهراء، مدیرکل پژوهش و سپس معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) نیز بوده است.

وی افزود: عظیم زاده اردبیلی ضمن اخذ نشان ملی نخبه پژوهشی کشور در سال۹۰  در 9 دوره نیز به عنوان پژوهشگر نمونه کشوری مورد تجلیل قرار گرفته است.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما