شناسهٔ خبر: 34135097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

همراهی مردم با مسؤولان در این برهه حساس ستودنی و قابل‌تمجید است

فرماندار پاوه گفت: مردم در این برهه حساس مسؤولان نظام را در مقابله با تحریم‌ها، فشارهای اقتصادی و سیاسی به‌خوبی همراهی کردند که این همراهی قابل احترام و ستودنی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز ایده‌پور عصر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی پاوه که با حضور مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و اعضای انجمن‌های مردم نهاد این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد به توصیه و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت توجه به مسائل فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: در این شرایط سخت اقتصادی که ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا برای مردم ما به‌وجود آمده است، رسالت و وظیفه همه ما تلاش برای ایجاد اشتغال و تأمین معیشت مردم و ایجاد آرامش روحی و روانی در جامعه است.

فرماندار پاوه افزود: مردم ما در این برهه حساس مسؤولان نظام را در مقابله با تحریم‌ها، فشارهای اقتصادی و سیاسی به‌خوبی همراهی کردند که این همراهی قابل احترام و ستودنی است.

وی یکی از وظایف متولیان امور فرهنگی را تدوین و اجرای برنامه‌های مفرح و شاد با هدف ایجاد آرامش و نشاط در جامعه عنوان کرد.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در ادامه به اهمیت و تأثیرگذاری امور فرهنگی در توسعه و پیشبرد اهداف جوامع اشاره کرد و گفت: امروز کار فرهنگی پایه و اساس پیشرفت در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است و اگر پیشرفت در جامعه میسر شود امنیت و آرامش هم ایجاد خواهد شد.

سرهنگ‌ارسلان سلطانقلی تصریح کرد: اگر مقام معظم رهبری این همه بر توجه به امور فرهنگی توصیه و  تأکید دارند به همین دلیل است.

وی خواستار همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای برنامه‌های نشاط و تعالی در فضای باز شهر شد.

هریک از حاضران در ادامه نکته نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه دادند.

گفتنی است، هر هفته در روزهای پایان هفته(پنجشنبه شب‌ها) برنامه نشاط تعالی در قالب  موسیقی، مسابقه و نمایش با مدیریت سپاه و همراهی و همکاری دستگاه‌های فرهنگی در راستای ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم در محل آمفی تئاتر روباز شهرداری واقع در بلوار ورودی شهر اجرا شود.

همچنین مقرر شد، اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی با استفاده از ظرفیت گروه‌های هنری اعم از نمایش، تئاتر و موسیقی، شعر و ادب نسبت به غنی‌سازی این برنامه‌ها اقدام شد.

لازم به ذکر است، کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان من بعد به ریاست فرماندار و دبیری اداره بهزیستی هرماه در فرمانداری پاوه تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/پ

نظر شما