شناسهٔ خبر: 34134855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی برگزیدگان جشنواره مالک اشتر

دومین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در مراسمی و با حضور سردار یدالله بوعلی جانشین سپاه فجر استان فارس از ۳۶ رده و فرمانده هان برتر پایگاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با اهداء تندیس و جوائزی تجلیل شد.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز در این مراسم گفت: جشنواره مالک اشتر به عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا بوده که هر ساله بر اساس نتایج بدست آمده از ارزیابی نیروها، سازمان‌های نیرو‌های مسلح به منظور توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه زشد و معرفی فرماندهان، مدیران، رده موفق‌تر و برتر در سطوح مختلف برگزار می‌شود.
سرهنگ‌زارعی، هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه فرهنگ شایسته سالاری، فراهم کردن زمینه رشد و معرفی رده‌های برتر و فرماندهان و مدیران موفق‌تر بسیج، ایجاد یکپارچی و همسویی در ارزیابی و معرفی سازمان‌های برتر، توسعه شایستگی‌های سازمانی همراه با ارتقاء فرهنگ بسیجی و ارتقاء سطح خود آگاهی و خود ارزیابی در سنجش عملکرد سازمان عنوان کرد.
وی افزود: عملکرد در محور‌های اساسی و اولویت دار شامل جذب و سازماندهی، نظام تربیتی و بصیرتی صالحین، فرهنگ علمی، سازندگی، انر به معروف، آمادگی دفاعی، آموزش و کادرسازی و ... از جمله محور‌های ارزیابی این جشنواره بوده است.

نظر شما