شناسهٔ خبر: 34134821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دختران، مادران و مادربزرگ‌ها در یک تیم

جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی فراغت بانوان با ورزش با استقبال بی‌نظیر بانوان برگزار و در حضور فرماندار شهرستان نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

مسؤول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه در گفتگو با خبرنگار فارس در ابرکوه، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی «فراغت بانوان با ورزش» در تیم‌های سه‌نفره شامل اعضای یک خانواده از جمله دختر، مادر و مادربزرگ در ابرکوه برگزار شد.

لیلا حسینی تصریح کرد: در این جشنواره که با حضور قریب به 200 نفر از بانوان در قالب 60 تیم سه‌نفره به میزبانی سالن شهید کارگر برگزار شد، بانوان در رشته‌های بسکتبال، دارت، بدمینتون، ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی و محلی از جمله یه قل دو قل و لی‌لی، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حسینی افزود: هدف از برگزاری جشنواره فراغت بانوان با ورزش، افزایش نشاط اجتماعی و روحیه ورزشی در بین بانوان، گسترش فرهنگ کار گروهی در بین اعضای خانواده‌ها و ارتقای سطح سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی خانواده‌ها بود که امید است با ادامه روند برگزاری چنین رویدادهایی بتوانیم به این مهم دست یابیم.

گفتنی است در خاتمه این جشنواره و با حضور محمد کاظمی نسب فرماندار، علی‌اکبر اسحاقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی وی، محمدجواد معماریان رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه، رضا خاموشی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و سایر مسئولین از تیم‌های اول تا سوم که اسامی آنان به شرح ذیل است، تجلیل شد.

 مقام اول تیمی: علیه، فاطمه و حمیده فلاح زاده

مقام دوم تیمی: مرضیه، زکیه و فائزه چاکرالحسینی

مقام سوم تیمی: معصومه و فاطمه اربابی، فاطمه صالح زاده

انتهای پیام/90027

نظر شما