شناسهٔ خبر: 34130335 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بازیکن استقلال با یک بند پرسپولیسی شد +عکس

ورزش سه

این روزها انتقال یک بازیکن جوان از استقلال به پرسپولیس باردیگر حواشی و جنجال هایی را بین هواداران دو باشگاه به وجود آورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، دو فصلی بود که استقلال و پرسپولیس با کمترین چالش در زمینه نقل و انتقالات برابر یکدیگر مواجه بودند و حتی زمانی که گادوین منشا از پرسپولیس به استقلال رفت موضوع جنجالی نشد. پس از ماجرای وحید امیری و کاوه رضایی می توان گفت حضور برانکو و ثبات تیم باعث شده بود که پرسپولیس لیست خاص خودش را داشته باشد و وارد بازی نقل و انتقالات نشود. منشا هم که با خواست او جدا شده بود و کسی ناراحت نبود اما حالا جذب یک بازیکن جوان که هنوز حتی یک دقیقه هم لباس هیچکدام از دو تیم را نپوشیده است این آرامش را به هم زده است.

بیشتر بخوانید:

پدیده‌ پولسازی که در فوتبال ایران مشتری ندارد/ چرا در ایران انتقال قرضی نداریم؟

دو روز پیش که هواداران باشگاه پرسپولیس  در انتظار جذب یک مهاجم خارجی مطرح بودند باشگاه با چند بازیکن جوان قرارداد بست و یکی از آن ها احمدرضا احمدوند بازیکن بیست ساله تیم امید ایران بود. اما این انتقال از آنجایی که این بازیکن یکی از آن جوان هایی بود که استقلال در فصل گذشته با آن ها قرارداد بسته بود جنجال برانگیز شد. استقلالی ها معتقد بودند که این بازیکن با آن ها قرارداد دارد و حتی پندار توفیقی که پروژه قرارداد با بازیکنان جوان را در دست داشت در مصاحبه ای با "ورزش سه" اعلام کرد که قرارداد تمام بازیکنان جوان 5 ساله امضا شده است.

اما موضوعی که وجود دارد این است که احمدوند با اتکا به یک بند قراردادش آن را به نظر یکطرفه فسخ کرده است. براساس عکسی که از قرارداد این بازیکن وجود دارد در بند 3 ماده 11 آن آمده است :

درصورتی که باشگاه بازیکن را از حضور در تمرین منع کند تا 30 روز فرصت دارد بازیکن را به تیم دیگر لیگ برتری منتقل کند در غیر اینصورت قرارداد بازیکن یکطرفه از طرف بازیکن فسخ خواهد شد.

به نظر می رسد این مهاجم جوان با استناد به همین بند قراردادش را فسخ و به پرسپولیس پیوسته است.

نظر شما