شناسهٔ خبر: 34129681 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون ووشو | لینک خبر

خطاب به ملي‌پوشان ووشو؛ حجت الاسلام نقويان: قهرماني همراه با پهلواني زيبنده مي‌شود

حجت الاسلام نقويان رئيس کميسيون فرهنگي کميته ملي المپيک در بازديد از اردوي تيم هاي ملي ووشو و خطاب به ملي‌پوشان اين رشته، گفت: قهرماني همراه با پهلواني زيبنده مي شود و اين شاخصه را در مسئولان، مربيان و قهرمانان ووشوي ايران مشاهده مي‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ووشو؛ رئيس کميسيون فرهنگي کميته ملي المپيک، امروز (سه‌شنبه) با حضور در آکادمي ووشو با دکتر‌«مهدي علي‌نژاد» رئيس فدراسيون ووشوي ايران ديدار و گفت‌وگو کرد.

وي در جمع ملي پوشان جوان و بزرگسال ايران، تصريح کرد: هرچند چين مهد ووشوي جهان است و از لحاظ امکانات ورزشي با ما قابل مقايسه نيست، اما با مديريت صحيح و تلاش زياد، همه چيز امکان پذير است.

حجت الاسلام نقويان افزود: بايد از رئيس فدارسيون تشکر کنيد که چنين امکاناتي را در آکادمي ووشو براي شما فراهم کرده است. يقين دارم در مسابقات آسيايي برونئي و جهاني چين، بازهم مي‌توانيد بر سکوي افتخار قرار بگيرد.

وي با بيان اينکه بحث فني تنها يک طرف داستان قهرماني است، ادامه داد: همه ورزشکاران کشورمان بايد اخلاق و منش پهلواني را در دستور کار قرار بدهند تا نماينده‌اي براي گسترش فرهنگ ايراني در سراسر جهان باشند.

 رئيس کميسيون فرهنگي کميته ملي المپيک گفت: داشتن مدير و مربيان توانمند و امکانات مناسب موجب شده تا شرايط خوبي براي قهرماني وجود داشته باشد و اکنون شما ورزشکاران تنها بايد همت کنيد تا به افتخار مجدد برسيد.

در اين ديدار، دکتر «مهدي علي نژاد» رئيس فدراسيون ووشو نيز از حضور حجت الاسلام نقويان قدرداني و توضيحاتي در خصوص موفقيت‌هاي اين رشته در سال‌هاي اخير ارائه کرد.

«حسين اوجاقي» سرمربي تيم ملي ايران و «نويد مکوندي» تالوکار باتجربه کشورمان نيز براي دقايقي به صحبت پرداختند.

نظر شما