شناسهٔ خبر: 34126804 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

تریبون

صاحب‌خبر -

علیرضا جهانبخش: «من زمان خوبی را با کریس هیوتن، سرمربی سابقم گذراندم. او مرد بزرگی است. او به من اعتماد داشت، به همین خاطر مرا از آلکمار به برایتون آورد. به خاطر این اقدامش از صمیم قلبم از او تقدیر و تشکر می‌کنم، اما برخی از اوقات در فوتبال همه چیز بر وفق مراد نمی‌شود. برای من مهم نیست که سرمربی چه کسی باشد. من همیشه تمام سعی خودم را برای باشگاه می‌کنم. فصل گذشته برای من فصل فرازونشیب بود. من توانایی آن را دارم که بیشتر از اینها به باشگاه کمک کنم. فصل گذشته آن‌چه که می‌خواستم، به صورت خوب نشد اما چیزهای زیادی یاد گرفتم و می‌خواهم فصل جدید را به بهترین شکل ممکن با سرمربی جدید آغاز کنم. گراهام‌پاتر، مربی بسیار خوبی است. او می‌خواهد همه زمان بیشتری بازی کنند.»

افسانه پاکرو: «همیشه نسبت به نادیده گرفتن کودکان بازیگر منتقد بوده‌ام، چون بچه‌هایی که در آثار مختلف ایفای نقش می‌کنند و به شهرت می‌رسند، خیلی ناگهانی مورد توجه واقع می‌شوند و پس از مدتی از یادها می‌روند و کنار گذاشته می‌شوند. این رنجی است که کودک متحمل آن می‌شود و دیگران توجهی به این مسأله ندارند.»

برانکو ایوانکوویچ: «من یک مربی حرفه‌ای هستم و به همراه همکارانم از این راه کسب درآمد می‌کنیم و زندگی داریم. وقتی یک قرارداد چهارساله را امضا کردیم که هرساله مبلغ ناچیزی به آن اضافه می‌شد، یعنی آدم متعهدی هستم. وقتی بازیکنان برای دریافت پول بازی می‌کنند، ما هم همین‌طور هستیم. مگر خود آقای عرب به صورت رایگان در باشگاه پرسپولیس فعالیت دارد؟ اگر چندین‌ماه حقوق نگیرد، چه حسی خواهد داشت؟ با وجود این‌که حقوق نگرفته بودیم اما کار کردیم، چون می‌خواستیم تا آخر فصل صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. پس از پایان فصل هم دوباره صبر کردیم اما وقتی دیدم هیچ خبری نشد، به پیشنهاداتم فکر کردم. می‌خواهم خطاب به مدیران باشگاه بگویم واقعا باید شرم کنید که چنین رفتاری را با من داشتید. ایرج عرب و مهدی محمدنبی با یکدیگر دعوا داشتند و می‌خواستند مرا به دعوای خودشان وارد کنند اما من اجازه ندادم که قربانی‌ام کنند.»

جواد رضویان: «مطمئن باشید اگر امروز سناریوی زهرمار را بخواهیم به‌دست بگیریم و آن را بسازیم، حتما به‌صورت متفاوتی عمل خواهم کرد. روزی که فیلم تمام شد، به آقای نوروزبیگی گفتم اگر الان برگردیم به روز اول فیلمبرداری فیلم را به‌صورت دیگری کارگردانی می‌کردم. همان روز آخر، امروز که نزدیک یک‌سال از تولید آن می‌گذرد و حتما نگاهم تغییر کرده است.»

نظر شما