شناسهٔ خبر: 34126771 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

توسط روابط عمومی معاونت صدا؛

کتاب «برنامه‌های منتخب رادیو» منتشر شد

سینماپرس: روابط عمومی معاونت صدا با همکاری شبکه‌های رادیویی، کتابچه «تابستانی رادیو» را که در برگیرنده برنامه‌های منتخب شبکه‌های رادیویی است با ساختار جدید منتشر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اشاره به تدوین ششمین کتاب برنامه‌های منتخب رادیو، گفت: با راهبری حمید شاه آبادی معاون صدا، در ابتدای هر فصل برنامه‌های منتخب شبکه‌های رادیویی که در قالب ساختارهای «کلامی - پیامی (میزگرد، مسابقه، گزارش)»، «کلامی- آوایی»، «کلامی - پیامی - آوایی»، «ترکیبی- نمایشی»، «نمایش»، «روایی - آوایی»، «پیامی»، «روایی (مستند)»، «کلامی» و «کلامی، پیامی، روایی» با موضوعات «معارفی و قرآنی»، «اقتصادی»، «فرهنگی»، «اجتماعی»، «طنز»، سلامت»، «سیاسی» و «ورزشی» در قالب کتابچه فصلی معرفی می‌شود.

وی افزود: در نسخه جدید کتابچه بخش های جدیدی هم چون «چند رسانه‌ای و فضای مجازی (ایران‌صدا)» و رادیو عدالت نیز قرار گرفته است، در این مجموعه که ویترینی از بهترین های رادیو در تابستان ۱۳۹۸ است با رعایت اصل اختصار با اشاره به ساختار، موضوع، روز و زمان پخش برنامه‌ها به اهداف، موضوعات، ویژگی‌های ممتاز و ذکر نام عوامل کلیدی و کارشناسان اشاره شده است.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا عنوان کرد: نحوه مواجهه برنامه‌ریزان و برنامه‌سازان هم با برنامه‌های برجسته و شاخص نسبت به سایر برنامه‌ها متفاوت است تا بتوانند از این ظرفیت بالقوه به نحو مطلوب استفاده و فرصت جذب مخاطبان جدید و حفظ مخاطبان موجود را به حداکثر رسانده و در انتقال پیام و محتوای مورد نظر توفیق حداکثری داشته باشند.

نسخه الکترونیکی این کتاب (pdf) هم اکنون در کانال پایگاه اطلاع رسانی رادیو به آدرس Radio.ir و پیام رسان سروش به نشانی Sapp.ir/radioir قابل دسترسی است.

نظر شما