شناسهٔ خبر: 34120313 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

هواپیمایی هما:

قیمت بلیت تمامی پروازهای «هما» بر اساس نرخ مصوب است

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اعلام کرد که قیمت بلیت پروازهای این شرکت در تمام مسیرهای داخلی بر اساس نرخ مصوب و تعیین شده انجمن شرکت‌های هواپیمایی است.

صاحب‌خبر -
تین‌نیوز | 

 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اعلام کرد که قیمت بلیت پروازهای این شرکت در تمام مسیرهای داخلی بر اساس نرخ مصوب و تعیین شده انجمن شرکت‌های هواپیمایی است.

به گزارش تین‌نیوز  به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، روز گذشته (24 تیرماه) سخنگوی محترم سازمان تعزیرات حکومتی از بالا بودن قیمت بلیت «هما» در مسیر مشهد مقدس، عدم نظارت بر قیمت‌ها و نامشخص بودن کف و سقف قیمت بلیت هواپیما اظهار نارضایتی کردند.

در ادامه توضیحات آمده است؛ از آنجا که متولی تعیین قیمت بلیت هواپیما، انجمن شرکت‌های هواپیمایی بوده  و سازمان هواپیمایی کشوری ناظر بر رعایت قیمت‌ها است، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» نیز به‌عنوان ایرلاین ملی و شرکت دولتی از قیمت‌های مصوب انجمن تبعیت کرده و در هیچ‌یک از مسیرهای پروازی خود قیمت‌های بالاتری را  ارائه نکرده است.

ایران ایر عنوان کرده است که قیمت بلیت «هما» در مسیر تهران_مشهد، از مبلغ ۲ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال (کف قیمت) تا مبلغ ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال(سقف قیمت) ارائه می‌شود و قیمت اعلام شده توسط سخنگوی محترم سازمان تعزیرات حکومتی مربوط به کلاس بیزینس بوده است که با توجه به نرخ‌گذاری انجمن شرکت‌های هواپیمایی برای کلاس اکونومی و بیزینس، این نرخ در محدوده نظارتی انجمن و سازمان هواپیمایی کشوری است.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» آمادگی لازم جهت پاسخگویی به شبهات ایجاد شده برای سازمان‌های نظارتی را از طریق مراجع نظارتی خود دارد.

نظر شما