شناسهٔ خبر: 34120260 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حادثه تلخ برای اتوبوس مسافربری در محور ایرانشهر-بم/۷ نفر در دم جان باختند/ اعزام یک بالگرد به منطقه + تصاویر و فیلم

رییس اورژانس پیش بیمارستان دانشکده علوم پزشکی ایرانشهرگفت:برخورد سواری پژو حامل سوخت قاچاق با اتوبوس مسافری در محور ایرانشهر به بم ۷ کشته برجای گذاشت.

صاحب‌خبر -

محمودرضا ناصح رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، درباره جزئیات حادثه برخورد سواری پژو حامل سوخت با اتوبوس مسافری گفت: این حادثه حدود ساعت: ۹:۴۰ دقیقه امروز (سه شنبه) در محور ایرانشهر _ بم (۲۵ کیلومتر بزمان) رخ داد.

حادثه تلخ برای اتوبوس مسافربری/۷ نفر در دم جان باختند/ اعزام یک بالگرد به منطقه

وی افزود:با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله یک بالگرد و ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

حادثه تلخ برای اتوبوس مسافربری در محور ایرانشهر-بم/۷ نفر در دم جان باختند/ اعزام یک بالگرد به منطقه + عکس

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه دلخراش  ۵ نفر از سرنشینان اتوبوس مسافربری و ۲ نفر از سرنشینان پژو حامل سوخت  در دم جان باختند.

حادثه تلخ برای اتوبوس مسافربری در محور ایرانشهر-بم/۷ نفر در دم جان باختند/ اعزام یک بالگرد به منطقه + عکس

علت حادثه انحراف به چپ خودرو پژو پارس اعلام شد

سرهنگ یداله ستوده فرمانده پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: ساعت ۰۹:۰۰ صبح امروز یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۳۲ محور" ایرانشهر - بم "به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو پارس حامل سوخت قاچاق که از بم به سمت ایرانشهر در حرکت بوده با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از ایرانشهر به مقصد شیراز در حرکت بوده، برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان وبلوچستان با اشاره به حریق ۲ خودرو پس از تصادف تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده و سرنشین پژو پارس و ۵ سرنشین اتوبوس (راننده، کمک راننده، شاگرد و ۲ نفر مسافر) که در شعله‌های آتش گرفتار شده بوده قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی و اطفای حریق جان باختند.

سرهنگ ستوده خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت تامه تصادف را انحراف به چپ خودرو پژو پارس اعلام کرده است.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7003145/10234686?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/پ

 

برچسب‌ها:

نظر شما