شناسهٔ خبر: 34120196 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بحرین، قطر را بزرگترین خطر برای شورای همکاری خلیج فارس خواند

71592

وزیر خارجه بحرین مدعی شد، برنامه "آنچه پنهان شده بزرگ‌تر است" که شبکه الجزیره قطر آن را پخش کرد، در واقع قسمت جدیدی از سلسله توطئه‌های کشوری سرکش علیه بحرین و امنیت و ثبات سراسر منطقه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین ادعا کرد: برنامه "آنچه پنهان شده بزرگ‌تر است" و دروغ‌ها و اشتباهات فاحش موجود در آن بدون شک تاکیدی بر این امر است که "قطر بزرگترین خطر برای شورای همکاری خلیج فارس است، زیرا تلاش می‌کند رویکرد این شورا را تضعیف، میان اعضای آن فتنه ایجاد کرده و اتحاد میان امت آن را از بین ببرد.

وزیر خارجه بحرین تاکید کرد، "مقابله کشورهای عضو این شورا با اقدامات خصمانه قطر و اتخاذ همه اقدامات قاطعانه علیه دوحه ضرورت دارد".

وی در ادامه گفت: شورای همکاری خلیج فارس باید دوحه را ملزم کند تا پاسخ شفافی به "مطالبات عادلانه کشورهای محاصره کننده" ارائه کرده و توافقنامه‌هایی که امضا کرده است را اجرایی کند تا به این ترتیب شورای همکاری خلیج (فارس) پا برجا مانده، از دستاوردهای خود حفاظت کرده و در راستای منافع کشورها و ملت‌شان رشد و توسعه روز افزونی داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما