شناسهٔ خبر: 34119902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

رسول منعم : نرخ بیکاری جوانان در قم از کل کشور پایین تر است/راه اندازی 3 خانه جوان همزمان با هفته دولت در قم

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از راه راندازی ۳ خانه جوان در استان قم خبر داد و گفت: همزمان با هفته دولت دو خانه جوان در بخش های استان و یک خانه جوان در منطقه پردیسان قم راه اندازی خواهند شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، رسول منعم در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سخنان خود اظهار کرد: جلسه ستاد ساماندهی در وزارتخانه هر دو ماه یکبار برگزار می شود که در هر جلسه یک استان به همراه استاندار در این جلسه حضور داشته و به ارائه گزارش می پردازد.
وی عنوان کرد: در هفتاد و سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کشور به اتفاق دکتر سرمست استاندار در این نشست شرکت کردیم که با برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و گزارش کاملی ارائه شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در این جلسه موضوع حوزه اشتغال بررسی شد که در این امر انتظار است با تلاشی که مجموعه متولیان انجام داده اند مشکلات برطرف شود.
منعم ابراز داشت: نرخ بیکاری جوانان در قم از کل کشور پایین تر است و در سال جاری نیز برنامه ریزی برای کاهش هر چه بیشتر این امر در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به موضوع ازدواج جوانان گفت: در این زمینه سال گذشته 247 کارگاه آموزشی در استان برگزار شد و یکی از موضوعات قابل توجه پرداخت تسهیلات بود که رشد 38 درصدی را در این خصوص داشتیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: در حوزه سمن ها 12 سمن داشتیم و در پایان سال 97 به 41 سمن رساندیم و دولت در راستای توسعه سمن ها کوشید و تسهیلات خود اشتغالی را برای آنها فراهم که تاثیرات بسیار مثبتی را به همراه دارد.
منعم از راه راندازی 3 خانه جوان در استان قم خبر داد و گفت: همزمان با هفته دولت دو خانه جوان در بخش های استان و یک خانه جوان در منطقه پردیسان قم راه اندازی خواهند شد.
وی با اشاره به موضوع اوقات فراغت ادامه داد: در این راستا نیز با پیگیری های صورت گرفته سند اوقات فراغت استان طراحی و برنامه های هر دستگاه تدوین شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم همچنین از تدوین تقویم ورزش همگانی استان خبر داد و افزود: در این خصوص برنامه ریزی های لازم انجام و همایش های پیاده روی پیش بینی شده است تا نشاط و شادی به استان بیاوریم.

نظر شما