شناسهٔ خبر: 34118862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

جبهه فرهنگی - تبلیغی انقلاب، چپ و راست نمی‌شناسد

اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: جبهه فرهنگی - تبلیغی انقلاب، جبهه ای است که چپ و راست نمی‌شناسد و همه در کنار هم برای این انقلاب، مردم، خون شهدا و زمینه‌سازی ظهور تلاش می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد مهدی نبی‌زاده عصر دو شنبه در همایش هم‌افزایی جبهه فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی گتوند اظهار کرد: هماهنگی خوبی در شهر گتوند در حال شکل‌گیری است که می‌تواند باعث تسریع در دست یابی اداره تبلیغات اسلامی به اهدافش شود. این یکدلی مسئولان در گتوند یک فرصت است تا این منطقه بیش از پیش رو به جلو حرکت کرده و لیاقت مردم این شهرستان هم بیش از اینها است.

حجت الاسلام نبی‌زاده گفت: از مهم‌ترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در حرکت جدیدش «تقویت اراده ملی برای مبارزه تمدنی» است؛ امروز شاهد جنگ تمدن‌ها هستیم؛ مقاومت یعنی جنگ تمدنی و اداره تبلیغات اسلامی اراده این ملت را تقویت کند.

وی ادامه داد: اولین لازمه رسیدن به این هدف استفاده از جوانان حزب‌اللهی است و لازمه دوم هم‌افزایی است که ما در استان هم به آن تاکید داریم. جبهه فرهنگی تبلیغی انقلاب جبهه‌ای است که چپ و راست نمی‌شناسد و همه در کنار هم برای این انقلاب و مردم، برای خون شهدا و برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت تلاش می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: همه اقشار مردم اعم از دانش‌آموز، دانشجو، طلبه، کارمند، پاسدار، فرهنگی و دیگر اقشار در جبهه فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی هستند. از حجت‌الاسلام اکبری مسئول جدید اداره تبلیغات اسلامی انتظار می‌رود در کنار دیگر مسئولان گتوند، در جهت پیشرفت این شهر گام بردارند.

حجت الاسلام نبی‌زاده تأکید کرد: اگر بخواهیم دین و فرهنگ به دورترین نقاط کشور نفوذ و رسوخ بکند یک راه بیشتر نداریم و آن مردمی سازی تبلیغ است.

وی افزود: برای ترویج فرهنگ اسلامی راهی جز مردمی سازی تبلیغ نیست، اگر تبلیغ دولتی شد، اتفاق مثبتی نمی‌افتد؛ نمونه تبلیغ دولتی کشور عربستان است که جنایت‌های عجیبی می‌کنند و موفقیتی نیز از این فعالیت‌ها به دست نیاورده‌اند.

حجت الاسلام نبی‌زاده گفت: راهبرد مهم دیگر اداره تبلیغات اسلامی توجه ویژه به مسئله بانوان است؛ بانوان قشر بسیار توانمندی هستند که بیش از نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و باید بدانیم اگر دشمنان دختران ما را سست ایمان کردند، خانواده‌ها و در نهایت جامعه ما سست می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: بانوان مومنه، دانشمند، نخبه، فرهنگی و مذهبی باید پای کار فرهنگ بیایند؛ ارزش و مقام زن در روایات مشخص است و می‌بینیم در حیث شریف کساء هم محور حضرت فاطمه (س) است و زن به منزله نخ تسبیح در جامعه است.

وی افزود: استراتژی دیگر اداره تبلیغات اسلامی که اهمیت ویژه‌ای هم دارد بحث خدمات اجتماعی، پیوست تبلیغدین است؛ امروز نیاز است روحانیون در بزنگاه‌های حساس و بحران‌ها در کنار مردم باشند، مانند سیل اخیر که بسیاری از روحانیون در احداث سیل‌بندها و کمک‌رسانی پیشتاز بودند و این مسئله باید در زمینه‌های مختلف اجتماعی گسترش یابد.

نظر شما