شناسهٔ خبر: 34111833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر شبکه بهداشت دامغان:

دامغان بالاترین مشارکت استان سمنان را در انتخابات نظام پرستاری داشت

سمنان- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان گفت: دامغان به نسبت تعداد پرستار، بیشترین مشارکت را در پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری استان سمنان ثبت کرد.

صاحب‌خبر -

بهراد پورمحمدی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۲۷۰ پرستار در حوزه پرستاری، بهیاری، فوریت‌های پزشکی، اتاق عمل و هوش‌بری در شهرستان دامغان فعالیت دارند که در انتخابات اخیر هیات مدیره نظام پرستاری، با مشارکت حدود ۵۰ درصدی پرستاران، از بیش از ۱۳۰ نفر رای اخذ شد.
وی ادامه داد: تعداد نامزدهای بخش پرستاری، بهیاری و اتاق عمل ۲۵ نفر بودند که یک نفر از آنها، انصراف خود را قبل از برگزاری انتخابات اعلام کرد.
پور محمدی ادامه داد: هیات مدیره نظام پرستاری دامغان شامل ۶ پرستار، ۲ بهیار و یک نفر در بخش اتاق عمل است.
وی تصریح کرد: علی جهانیان با ۹۳ رای، علیرضا هوشنگی با ۶۲ رای، حسین نقویان با ۵۹ رای، مجید سعیدی با ۵۲ رای، مرتضی رضایی با ۴۵ رای و طاهره مزینانی با کسب ۳۷ رای، ۶ عضو هیات مدیره در بخش پرستاری هستند.
پورمحمدی اظهار داشت: معصومه زرگران با کسب ۵۲ رای در بخش اتاق عمل هوش‌بری، حمیدرضا مهرابی و مجید علی آبادیان به ترتیب با ۵۰ و ۴۲ رای در بخش بهیاران به عضویت هیات مدیره درآمدند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان اضافه کرد: این اعضا به مدت ۴ سال عضو هیات مدیره خواهند بود که پس از این تاریخ، دوباره انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری برگزار خواهد شد.
پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری روز جمعه ۲۱ تیر همزمان با سراسر کشور در استان سمنان تاساعت ۱۸ ادامه داشت و نتیجه آن امروز به طور رسمی اعلام شد.
شهرستان دامغان دارای یک بیمارستان دولتی، یک کلینک تخصصی ویژه، ۱۱ مرکز خدمات جامع سلامت و ۳۲ خانه بهداشت است.
۹۸۵۶/۶۱۰۳

نظر شما