شناسهٔ خبر: 34110988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شکوری: به محض آماده سازی استادیوم ها، لیگ برگزار خواهد شد/ تعلیق فوتبال ایران شایعه‌ای بیش نبود

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: به محض اینکه استادیوم‌ها روند بازسازی مطلوبی داشته باشند، بازی‌های لیگ برتر شروع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال  در پایان دیدار دوستانه تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران بیان کرد:  اینکه تیم بزرگسالان و امید بازی انجام دادند شروع یک اتفاق خوبی است. باید این بازی‌ها بیشتر برگزار شود تا بازیکنان انگیزه  بالایی داشته باشند. در تلاش هستیم تا در فیفا دی‌های مختلف تعداد بازی‌های تدارکاتی را برای تیم‌های ملی افزایش دهیم.

او ادامه داد: یکی از الزامات برگزاری لیگ آماده سازی استادیوم‌ها است که تا زمانی که استادیوم بازسازی نشود نمی‌توان بازی برگزار کرد. در هر حال فدراسیون فوتبال سعی می‌کند به بهترین نحو ممکن  بازی‌ها را برگزار کند. قطعا هر زمان که به ما ابلاغ شود استادیوم‌ها برای مسابقات مهیا هستند بازی‌ها برگزار خواهد شد.  

شکوری در مورد حامی لباس تیم ملی بیان کرد: به زودی از حامی مالی جدید پیراهن‌های تیم ملی رونمایی می‌کنیم و در سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم کرد.

وی همچنین در مورد تعلیق فوتبال ایران واکنش نشان داد و گفت: تعلیق فوتبال ما شایعه‌ای بیش نبود و در کنفدراسیون فوتبال آسیا  صحت نداشت.  

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد اختلاف فدراسیون با کمیته اخلاق تصریح کرد: علوی را به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال معرفی کرده‌ایم. ما کشوی جادویی نداریم و مطمئن باشید هرنامه‌ای که به فدراسیون می‌آید با توجه به بررسی‌های صورت گرفته ابلاغ خواهد شد.

او اظهار کرد: اینکه ویلموتس روی نیمکت ننشست بستگی به نظر خودش داشت و تصمیم فنی بود و شاید در آن لحظه استراتژی وی ایجاب می‌کرد تا بازی را از بالا ببیند و روی نیمکت ننشیند.

شکوری درمورد مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ عنوان کرد: تاج به نمایندگی از ایران در مراسم قرعه کشی جام جهانی  حضور پیدا خواهد کرد.  

وی ادامه داد: کمیته اخلاق جز بازوی  فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود و یکی از ارکان مهم به شمارمی رود. این کمیته به سالم سازی فوتبال کمک شایانی می‌کند. سعی میک نیم با کمیته اخلاق همکاری خوبی داشته باشیم. مطمئنا حکم بهاروند و فتاحی در پروسه بررسی است و حکم قطعی به زودی اعلام خواهد شد. از روزی که سرمربی تیم ملی انتخاب شد، روند تیم ملی روند مثبت و جدیدی بوده است.

بیشتر بخوانید: 

تاج: حذف نام ایران اشتباه‌ AFC بود/ منابع مالی فدراسیون بایکوت شده است

اسدی: دلیل حذف نام ایران از جدول لیگ قهرمانان آسیا را نمی‌دانم

نام ایران به رده‌بندی AFC بازگشت

انتهای پیام/ 

اظهارات شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال

نظر شما