شناسهٔ خبر: 34105705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه راه‌مردم | لینک خبر

هفت پروژه راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خراسان شمالي افتتاح شد

همزمان با سفر ريیس جمهوري و هيات دولت به استان خراسان شمالي، هفت پروژه راهداري وحمل ونقل جاده‌اي به صورت ويدئو كنفرانس در این استان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

مراسم افتتاحيه با حضور وزير راه وشهرسازي، معاون راهداري سازمان راهداري وحمل ونقل جاده اي و جمعي از مسئولان استاني و كشوري در محل اداره راهداري و حمل ونقل جاده اي شهرستان مانه وسملقان برگزار و در اين مراسم دو مجتمع خدمات رفاهی بين راهي ، يك مركز مجاز معاينه فني خودروهاي سنگين و روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر راه روستایی در استان آماده بهره برداری شد.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشخصات این پروژه‌ها اظهار داشت: اجرای زیرسازی وروکش آسفالت گرم به طول ۲۴ کیلومتر درمحورهای شهرستان‌های شیروان، اسفراین و بجنورد، با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال افتتاح شد.

محمد اسلامی افزود: راه دسترسي مجتمع خدماتي رفاهی در محور گرمه-چمن‌بید با سه میلیارد ريال اعتبار سرمایه‌گذاری و راه دسترسي مجتمع خدمات‌رفاهی در محور فاروج-قوچان با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ريال سرمایه‌گذاری و مركز مجاز معاينه فني خودروهاي سنگين با سرمايه گذاري بخش خصوصي به مبلغ ۳۰ ميليارد ريال در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان خراسان شمالی بهره برداری شد.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد : زیرساخت های حمل و نقل و ایمنی با استقرار حداکثری الزامات استانداردفراهم شود تا مردم عزیز سفرایمنی داشته باشند.

گفتنی است حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه علی اصغر بدیعی مقدم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی نيز ازساختمان در حال احداث اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج و محورهای ارتباطی بازدید کردند.

نظر شما