شناسهٔ خبر: 34104785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار البرز:

استاندار البرز محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار را در راس امور استان قرار داد/مدل توزیع اعتبارات البرز با هدف محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار تغییر کرد/تکمیل پروژه های نیمه کاره البرز در اولویت قرار گرفت

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برای رشد متوازن و همه جانبه استان، توجه به مناطق کمتر برخوردار در توزیع بودجه معطوف شده و تکمیل پروژه های نیمه کاره با پیشرفت بیش از 90 درصد در دستور کار قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی با بیان اینکه باید ظرفیت های مغفول مانده البرز شناسایی و بهره برداری شوند، افزود: بر این اساس توجه به مناطق مستعد ولی محروم شهرستان های طالقان و اشتهارد در دستور برنامه های استان است.
وی ادامه داد: باید زیرساخت های لازم در این 2 شهرستان ایجاد شود تا بتوان بویژه در حوزه تقویت صنعت گردشگری طالقان با ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، مسیر رشد و توسعه استان را تسریع کنیم.
شهبازی گفت: مدل توزیع اعتبارات نیز در استان با استفاده از ظرفیت های مغفول مانده قانونی با محوریت محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار البرز صورت گرفته است.
استاندار البرز عنوان کرد: امسال شهرستان های طالقان، 60 درصد و اشتهارد، 47 درصد افزایش اعتبار نسبت به سال گذشته را تجربه کردند.
وی گفت: این 2 شهرستان البرز به صورت پایلوت در محرومیت زدایی مورد توجه ویژه ای در توزیع اعتبارات قرار گرفتند.
شهبازی افزود: متعهدانه و متعصبانه تحقق وعده های دولت و نظام را در البرز پیگیری می کنیم از این رو امسال با جدیت تکمیل پروژه های نیمه تمام استان که بالای 90 درصد پیشرفت دارند را تا اتمام و بهره برداری دنبال می کنیم.
وی اضافه کرد: این روزها پیگیری برای تسریع در تکمیل پروژه های مهم استان که مردم سال ها در انتظار تحققشان بودند با موج جدیدی از پیگیری و جلب توجه ملی همراه بوده که تخصیص حدود 800 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آزادراه های تهران-شمال و همت در محدوده البرز از جمله این امور است.
استاندار البرز جذب 20 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه هشتگرد-طالقان را برای تحقق آرزوی 20 سال مردم این منطقه را اقدامی گرهشا دانست و گفت: این امر طی جلب توجه مسئولان ملی به این راه مهم محقق شد.

نظر شما