شناسهٔ خبر: 34100553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

از تشکیل کنسرسیوم برای آزادراه پل‌زال – دهلران تا تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی

استاندار ایلام گفت: اتفاقات بزرگی که در حوزه اقتصادی استان ایجاد شده حاصل ارتباطات و پیگیری‌های متعددی ست که با همراهی دلسوزان استان ایجاد

صاحب‌خبر -

استاندار ایلام گفت: اتفاقات بزرگی که در حوزه اقتصادی استان ایجاد شده حاصل ارتباطات و پیگیری‌های متعددی ست که با همراهی دلسوزان استان ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در جمع تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس دیوان محاسبات کشور نقش مهمی در دورهم جمع کردن این تعداد مدیران تاثیرگذار در استان داشت.

وی با بیان اینکه حضور جمعی از رخداد مهم اقتصادی در استان ایلام را نتیجه یک کار جمعی دانست و گفت: هرجا با وحدت و همدلی کارها انجام شد موفق شدیم واتفاقات بزرگی که در حوزه اقتصادی استان ایجاد شده حاصل ارتباطات و پیگیری‌های متعددی ست که با همراهی دلسوزان استان ایجاد شده است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه میزان اعتباری که در این نشست اقتصادی جذب خواهد شد بیشتر از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان است، ادامه داد: تشکیل کنسرسیوم با حضور ۴ بانک مطرح کشور برای مشارکت ۸۰۰ میلیارد تومانی در پروژه مهم آزاد راه پل زال به دهلران، مشارکت صندوق توسعه ملی برای تامین اعتبار 1.2 میلیارد دلاری پتروشیمی مهران، اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام و بزرگراه ایلام به مهران، مشارکت شرکت های بزرگ ایدرو و ایمیدرو در پروژه‌های مهمی چون کارخانه ممبران ایوان، کارخانه روغن کشی کلزا آبدانان و تولید کاغذ از سنگ و ... یک اتفاق بی نظیر در تاریخ توسعه استان قلمداد می‌شود .

سلیمانی دشتکی در ادامه به اختصاص ۶۲۲ میلیارد تومان برای مناطق سیل زده استان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: این میزان اعتبار 1.5 برابر بودجه عمرانی استان است که مجموعه این اعتبارات قابل توجه که این روزها روانه استان شده منجر به برداشت گام‌های مهم در جهت توسعه استان است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما