شناسهٔ خبر: 34097123 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

کشف جنازه بازیگر هالیوودی دو هفته پس از ناپدید شدن

همشهری آنلاین: چارلز لوین که بیش از دو هفته پیش از خانه خود در اورگن خارج شده و دیگر بازنگشته بود، به احتمال فراوان از دنیا رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسوشیتدپرس، پسر بازیگر ۷۰ ساله هالیوودی حدود ۱۰ روز پیش خبر ناپدید شدن پدر خود را به مقام‌های مسئول منطقه اعلام کرد و از آن پس تلاش‌ها و جستجوها برای یافتن لوین آغاز شد. او در حال نقل مکان به خانه‌ای تازه بود و شهروندان بارها لوین را با خودروی فیات ۲۰۱۲ هنگام رفت و آمد بین دو خانه پیشین و فعلی دیده بودند. با این حال، باقی ماندن بخشی از وسایل این بازیگر قدیمی در خانه قبلی تردیدها را درباره سرنوشت او بیشتر کرد.

لوین از بازیگران سریال‌های «ساینفلد» و «دادگاه شبانه» بود و دوستداران سینما شاید بازی‌هایش را در دو کمدی «آنی هال» و «منهتن» به کارگردانی وودی آلن به یاد داشته باشند. جمعه گذشته یکی از شهروندان خودروی او را در منطقه‌ای دورافتاده پیدا کرد و پس از حضور نیروهای امدادی، مشخص شد سگ باوفای لوین درون خودرو مانده و جان داده است. با توجه به محدوده پیدا شدن خودرو، جستجو برای یافتن نشانی از لوین ادامه یافت.

سرانجام تلاش‌های پلیس و دیگر نیروها به نتیجه رسید و بقایای یک جنازه روز یکشنبه جایی دورتر از محل توقف خودرو پیدا شد. کارشناسان احتمال می‌دهند این جنازه متعلق به بازیگر گمشده هالیوودی باشد. هر چند خبر قطعی و نهایی پس از انجام آزمایش‌های پیشرفته‌تر اعلام می‌شود.

نظر شما