شناسهٔ خبر: 34093052 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختلاف‌افکنان بین شیعه و سنی پیاده نظام دشمن هستند‌

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اختلاف‌افکنان بین شیعه و سنی، پیاده نظام دشمن هستند، اظهار کرد: اختلاف‌افکنی و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بازی کردن در زمین دشمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش وحدت اهل تشیع و تسنن در پرتو مهر امام رضا (ع)در استان گلستان  اظهار کرد: نزاع استکبار با انقلاب اسلامی تمامی ندارد به دلیل آنکه اختلاف بر سر دین و اعتقاد است در غیر اینصورت یا باید انقلاب از اسلام دست بردارد تا بتواند با آمریکا کنار بیاید یا آمریکا خوی استکباری را کنار بگذارد که امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: در موضوع تهدیدها و فرصت‌ها نخست باید بدانیم جنگ حق و باطل تمامی ندارد چون جنگ بر سر سرزمین نیست بلکه جنگ بر سر دین خدا است.

‌نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه تصریح کرد :   خداوند متعال به صراحت در قرآن کریم فرموده است که با هر قومی که به جنگ دین خدا نیامده دشمنی نداشته باشید بلکه به جهاد با قومی بپردازید که کمر همت به نابودی اسلام بسته است.

وی با تأکید براینکه باید تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد، گفت: باید مانند آنچه در دهه شصت پیرامون جنگ تحمیلی انجام دادیم و جنگ را که یک تهدید برای ما بود به فرصت دفاع مقدس مبدل و با ایثار و شهادت طلبی، انقلاب‌مان را به دنیا صادر کردیم، امروز هم با همین روحیه مقاومت و پایداری کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ‌حاجی صادقی با بیان اینکه اختلاف‌افکنان بین شیعه و سنی، پیاده نظام دشمن هستند، اظهارداشت: اختلاف‌افکنی و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بازی کردن در زمین دشمن است. در مواجهه با دشمن رکن نخست تشخیص تهدید است و باید با آگاهی و بصیرت قدرت تشخیص‌مان را بالا ببریم و رکن دوم هم چگونگی تبدیل این تهدید به فرصت است.

وی افزود : امروز دشمن تهدید اصلی خود را متوجه دین ما کرده و در منطقه دعوای اصلی دعوای خدا باوری و استکبار است. امام خامنه‌ای هدف دشمن را از بین بردن ماندگاری اسلام می‌دانند.

‌نماینده ولی فقیه در سپاه  با بیان اینکه دشمن با اعتقادات انقلابی ما مشکل دارد، خاطرنشان کرد: ما نیز باید در مقابل دشمن جبهه‌ای تشکیل دهیم که تنوع، انگیزه، ابتکار و بصیرت را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: استکبار شاید با شیعه لندنی یا سنی داعشی بسازد اما با جوان مومن حزب‌اللهی که استکبارستیز است توافق نخواهد کرد و تا جایی که توان دارد مقابل اسلام خواهد ایستاد. دشمن امروز به این نتیجه رسیده که اسلام را باید با مسلمانان سر بُرید چون می‌دانند جبهه باطل در نبرد و تقابل مستقیم نمی‌تواند جبهه حق را شکست دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ حاجی صادقی با تاکید بر اینکه وحدت شیعه و سنی مبنایی اعتقادی دارد و باور قلبی ما است، گفت : امروز روز روی آوردن همه جانبه به قرآن است و ما اگر عمری از جهاد اکبر و جهاد اصغر در جنگ نظامی سخن گفته‌ایم امروز باید بدانیم جهاد کبیر راهبرد قرآن در برابر جنگ فرهنگی بوده که مصداق بارز آن مقاومت است.

وی تاکید کرد: در جریان انقلاب مصر محمد مرسی اشتباه کرد و گفت من با آمریکا سرشاخ نمی‌شوم و مرگ بر آمریکا نمی‌گویم اما همگان دیدند عاقب انفعال و کوتاه آمدن او چه شد.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه همه ما در مقابل دین خدا مسئولیت داریم، گفتم: معرفی و شناساندن تهدیدهای دشمن و افشای آن، تقویت مقاومت و روحیه سازش‌ناپذیری‌، بیان آثار شوم وابستگی به دشمن و تقویت پیوند امت و ولایت وظیفه و رسالت مهمی است که بر دوش همگان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما