شناسهٔ خبر: 34092342 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کعبی‌زاده: با حضور مدرس کروات در ایران موافقت شده/ هنوز زمان ورود مشخص نیست

سرپرست نایب‌رئیسی بانوان فدراسیون جودو گفت:‌ مسؤولان فدراسیون جودو کرواسی موافقت اولیه خود را اعلام کرده‌اند، اما زمان دقیق حضور مدرس کروات در ایران مشخص نیست.

صاحب‌خبر -

صدیق کعبی‌زاده سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون جودو در گفت‌وگو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پاسخ به این سوال که روز گذشته جلسه شورای فنی بانوان برگزار شد و خروجی جلسه چه بود، گفت: روز گذشته با حضور سرمربیان تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان شورای فنی بانوان برگزار شد. در واقع بررسی عملکرد فنی و عمومی تیم‌های ملی مورد نقد و بررسی قرار گرفت و سرمربیان تیم‌های ملی در این جلسه گزارش فنی خود را ارائه کردند. اعضای شورای فنی سوال‌های خود را مطرح کردند و تبادل نظر صورت گرفت. در واقع روی پیشنهاد‌ها برای عضویت در تیم ملی و اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در شورای فنی به توافق رسیدیم و نفرات اعزامی در رده سنی نوجوانان و جوانان مشخص شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تلاش ما این است تا در مرحله بعدی اردوها و اعزام‌ها با اشکالات کمتری روبرو شویم، ضمن اینکه برای توانمندسازی مربیان و بازیکنان در یک برنامه‌ریزی میان‌ مدت با استفاده از نظر کارشناسان شورای فنی، مربیان تیم ملی و صاحب‌نظران نسبت به برگزاری دوره‌های شخصی دانش‌افزایی فنی برای مربیان و بازیکنان به صورت منطقه‌ای تا پایان سال اقدام کنیم.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون جودو در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ واکنش به این سوال که گویا برای حضور یک مربی و مدرس کروات در ایران به مسئولان فدراسیون جودو کرواسی درخواستی را ارائه کرده‌اید و با این درخواست موافقت شده است، گفت: برای برگزاری یک دوره ارتقای دانش مربیان از کشور کرواسی یک درخواستی را داشتیم. حالا منتظر پاسخ فدراسیون کرواسی هستیم که در صورت موافقت نهایی، این کلاس اواخر مردادماه در شیراز برگزار خواهد شد. ما این درخواست را دو هفته پیش به مسئولان فدراسیون جودوی کرواسی اعلام کردیم و آنها نیز موافقت اولیه خود را اعلام کردند. منتظر اعلام زمان دقیق حضور یک مدرس کروات هستیم. البته اردیبهشت ماه سال جاری رئیس فدراسیون کرواسی به ایران سفر کرده بود و در آن سفر آمادگی خود را برای همکاری دوجانبه با فدراسیون جودوی ایران اعلام کرده بود.

کعبی‌زاده در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پاسخ به این سوال که در شورای فنی برای اعزام ملی‌پوشان به مسابقات قهرمانی آسیا با چه تعداد نفرات موافقت شد، گفت: در بخش جوانان 3 نفر و در بخش نوجوانان نیز 3 نفر به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد. سرمربیان تیم ملی به همراه یک سرپرست در این اعزام حضور خواهند داشت. البته ما فعلا اسامی نفرات را اعلام نمی‌کنیم و طی چند روز آینده اسامی اعلام خواهد شد. از بیست و هشتم تیرماه تا روز قبل از اعزام ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت و دوم تیرماه نیز جودوکاران راهی چین تایپه خواهند شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌s

نظر شما