شناسهٔ خبر: 34087676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

به مناسبت هفته بهزیستی:

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بهزیستی استان مرکزی گشایش یافت

به مناسبت هفته بهزیستی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بهزیستی استان مرکزی در اراک گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «علی آقازاده» امروز (23 تیر) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی های مددجویان بهزیستی استان مرکزی که در مدرسه امام علی(ع) شهر اراک گشایش یافت، ضمن تبریک به مناسبت هفته بهزیستی گفت:  در این نمایشگاه دستاوردهای مددجویان بهزیستی و صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی به نمایش در آمده است.

 

استاندار استان مرکزی افزود: ضمن تقدیر از فعالیت های سازمان بهزیستی در دستگیری از نیازمندان و افراد تحت پوشش خود، افزود: پرداخت وام حودگفایی 25 میلیون تومانی به منظور خودکفایی این عزیزان به آنها پرداخت می شود.

 

در ادامه این مراسم «زهرا امینی» نیز با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی های بهزیستی در 20 غرفه دایر شده است، افزود: در این غرفه ها فعالیت های اشتغالزایی، توانمندی های معلولین، معتادان بهبود یافته و زنان سرپرست خانوار از سراسر استان به نمایش در آمده است.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه شعار  هفته بهزیستی«به زیستن در گام دوم، شفافیت، توانمند سازی، ارتقای سلامت» است، افزود: برنامه های این هفته با محوریت همین شعار  اجرا می شود.

 

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بهزیستی استان مرکزی از 23 تیر ما لغایت 27 تیر ماه از ساعت 19 تا 22 برای بازدید علاقمندان دایر است.

نظر شما