شناسهٔ خبر: 34082596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل| رویکرد تمامی برنامه‌های بسیج عشایری محرومیت‌زدایی است

جانشین سازمان بسیج عشایری کشور گفت: بسیج عشایری همواره با تعامل و وحدت همراه با دولت و مسئولان و با هدف محرومیت‌زدایی در کنار عشایر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، سرهنگ احمد سعیدی در جلسه بررسی مشکلات عشایر شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه با وحدت و تعامل مسئولان و مردم می‌توانیم تمامی مشکلات عشایر را حل کنیم، اظهار داشت: همواره با وحدت و تعامل مسئولان و مردم می‌توانیم گامی فراتر برای حل تمامی مشکلات عشایر برداریم.

وی بسیج عشایری را حامی عشایر برشمرد و افزود: بسیج عشایری همواره با تعامل و وحدت همراه با دولت و مسئولان و با هدف محرومیت‌زدایی در کنار عشایر است.

سعیدی رویکرد تمامی برنامه‌های بسیج عشایری را محرومیت‌زدایی دانست و تصریح کرد: امسال بسیج عشایری با تمامی برنامه‌های خود را با رویکرد محرومیت‌زدایی پیش می‌برد و همواره در راستای خدمت‌رسانی به عشایر تلاش می‌کند.

جانشین سازمان بسیج عشایری کشور با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین انتظارات عشایر حضور مسئولان در میان آنها است، اظهار کرد: انتظاری که عشایر دارد حضور مسئولان در میان این قشر زحمت‌کش است که با حضور در میان عشایر می‌توانیم بسیاری از مشکلات جامعه عشایری را نیز حل کنیم.

انتهای پیام/ ع

نظر شما