شناسهٔ خبر: 34082540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تقابل جبهه استکبار با اسلام تمام‎شدنی نیست

نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تقابل جبهه استکبار با اسلام تمام‎شدنی نیست و پایان‎ناپذیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، حجت‎الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی ‎صادقی ظهر امروز در همایش وحدت اهل تشیع و تسنن در پرتو مهر امام رضا (ع) اظهار کرد: تقابل جبهه استکبار با اسلام تمام‎شدنی نیست و پایان‎ناپذیر است، زیرا این تقابل بر سر دنیای مادی نیست بلکه بر سر دین خداوند است.

وی تصریح کرد: امروز یا باید انقلاب اسلامی از اسلام دست بردارد، یا آمریکا از استکبار کوتاه بیاید تا جمهوری اسلامی بتواند با آمریکا کنار بیاید، نباید انتظار داشت که آمریکا فتنه‎گری و دشمنی نکند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن جنگ هشت ساله را با دو هدف، نابودی انقلاب و جلوگیری از صدور آن بر ایران تحمیل کرد اما جنگ تحمیلی به عامل بقاء و صدور انقلاب تبدیل شد.

حاجی ‎صادقی با تأکید بر اینکه امروز یکی از مهمترین رسالت ما تشخیص درست تهدید است، تاکید کرد: لازم است بدانیم در مواجهه با دشمن، رکن اول تشخیص تهدید است و رکن دوم هم چگونگی تبدیل این تهدید به فرصت است.

وی با بیان اینکه اختلاف‎افکنی و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بازی خوردن و پیاده نظام دشمن شدن است، اظهار کرد: امروز دشمن تهدید اصلی خود را متوجه دین ما کرده و در منطقه دعوای اصلی دعوای خداباوری و استکبار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: دشمن با اعتقادات انقلابی ما مشکل دارد و شاید شیعه لندنی یا سنی داعشی بسازد، اما با جوان مؤمن حزب‎اللهی که استکبارستیز است توافق نخواهد کرد.

حاجی‎صادقی خاطرنشان کرد: جورج بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا می‎گفت، ایران سکولار اگر سلاح هسته‎ای هم داشته باشد ایرادی ندارد، اما ایران اسلامی اگر دانش پزشکی هم داشته باشد خطرناک است.

وی با بیان اینکه جهاد کبیر راهبرد قرآن در برابر جنگ فرهنگی است که مصداق بارز آن مقاومت است، بیان کرد: باید وحدت را نهادینه کنیم و به مردم نشان دهیم که جنگ نیابتی، بازی خوردن است و لازم است جبهه‎ای واحد با ادبیات مقاومت در جهان اسلام راه بیندازیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: معرفی و شناساندن تهدیدهای دشمن و افشای آن، تقویت مقاومت و روحیه سازش‎ناپذیری در مردم، بیان آثار شوم وابستگی به دشمن و تقویت پیوند امت و رهبر فرزانه انقلاب چهار رسالت اصلی ما در قبال دین است.

انتهای پیام/83018/ح

نظر شما