شناسهٔ خبر: 34082470 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

رسانه‌ها در توسعه فوتبال بوشهر نقش اساسی دارند

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر نقش رسانه ها و انتقادهای منصفانه آنها در توسعه فوتبال این استان را اساسی و انکار ناپذیر می داند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛محمد نجفی در آئین اختتامیه کارگاه حبرنویسی ورزشی در بوشهر افزود: در این راستا هیات فوتبال این استان برای دانش افزایی رسانه ها اقدام به برگزاری کارگاه یک روزه خبرنگاری ورزشی کرد.

وی بیان کرد: در این کارگاه یک روزه شرکت کنندگان با عناصر و مفاهیم انواع خبر، شیوه‌های گزارش نویسی، روش‌های انجام مصاحبه و سبک‌های خبرنویسی ورزشی آشناشدند.

نجفی افزود: برگزاری چنین کارگاه‌هایی می‌تواند با ارایه اصول، راهکارها و تاکتیک‌های خبری خبرنگاران را در عرصه ورزشی حرفه‌ای‌تر کند.
وی تاکید کرد: خبرنگار ابتدا باید شجاع و جسور باشد و بتواند با جامعه هدف خود ارتباط تنگاتنگی برقرار کند.
نجفی ادامه داد: خوش ذوقی، واقع بینی و واقع‌گرایی از ویژگی‌های خبرنگاران بویژه خبرنگاران ورزشی نویس است.
وی عنوان کرد: اگر امروز اتفاقات ارزشمندی در عرصه ورزش فوتبال استان بوشهر رخ داده این مهم نشان از حضور تاثیرگذار خبرنگاران ورزشی نویس در سطح استان است.
نجفی یادآور شد: استان بوشهر اکنون در لیگ های برتر فوتبال و فوتبال ساحلی هر کدام ۲ تیم و در لیگ برتر فوتبال بانوان یک نماینده دارد.
بیش از ۷۰ خبرنگار در کارگاه آموزشی خبرنویسی ورزشی که با حضور مهدی هژبری سردبیر روزنامه خبر ورزشی برگزار شد شرکت کردند که در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اهدا شد.

نظر شما