شناسهٔ خبر: 34082469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان :

نخستین فستیوال ورزش‌های رزمی در اردبیل برگزار می‌شود

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری نخستین فستیوال ورزش‌های رزمی به مناسبت روز اردبیل خبرداد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، محمدرضا برادران بااعلام ای خبر گفت : به مناسبت روز اردبیل، سوم مرداد‌ ماه نخستین فستیوال ورزش‌های رزمی با شرکت بیش از ۳ هزار نفر با حضور ۶ هیأت ورزشی در اردبیل برگزار می‌شود که هدف عمده از برگزاری این فستیوال، نمایش ظرفیت حداکثری رشته‌های رزمی است.

او افزود: در این فستیوال ورزشکارانی از هیات‌های ووشو، جودو، کونگ‌فو، ورزش‌های رزمی، کاراته و تکواندو حضور خواهند داشت و تمامی هیأت‌ها باید حداقل ۵۰۰ ورزشکار معرفی کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: در این فستیوال که در زمین چمن استادیوم تختی برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان هر هیأت، ده دقیقه به انجام حرکات ورزشی و نمایشی خواهند پرداخت.

برادران گفت: فستیوال در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود که برای پسران رده سنی آزاد و برای دختران زیر ۱۰ سال خواهد بود.

او در ادامه از اجرای برنامه‌های متعدد ورزشی و فرهنگی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به مناسبت هفته اردبیل در تمامی شهرستان‌ها خبر داد و تشریح کرد: از بین این برنامه‌ها ۱۰ برنامه به‌عنوان برنامه خاص اجرا می‌شود و اجرای ۵ برنامه به عهده معاونت ورزشی اداره کل خواهد بود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در کنار برگزاری نخستین فستیوال ورزش‌های رزمی، همایش کوهپیمایی قله سبلان، همایش پیاده‌روی خانوادگی، همایش دوچرخه‌سواری به‌صورت عمومی و انتخابی المپیاد استعدادهای رشته‌های ورزشی در این هفته برگزار می‌شود.

نظر شما