شناسهٔ خبر: 34079070 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشارکت ۶۶۰کتابفروشی در طرح تابستانه کتاب ۹۸

یازدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عضویت بیش از ۶۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور از ۲۵ تیرماه در استان ها و ۲۷ تیرماه در شهر تهران کار خود را آغاز خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی مؤسسه خانه کتاب؛ با پایان مهلث ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای عضویت در طرح «تابستانه کتاب98» 660 کتابفروشی در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند که تاکنون عضویت 634 کتابفروشی تأیید شده است. استان تهران با ثبت‌نام 97 کتابفروشی، اصفهان با 80 کتابفروشی و خراسان رضوی با 66 کتابفروشی بیشترین مشارکت را در طرح «تابستانه کتاب98» داشته‌اند.

این طرح از 25 تیرماه تا سوم مرداد ماه در کتاب‌فروشی‌های عضو طرح در استان ها و از 27 تیرماه تا سوم مرداد ماه در شهر تهران اجرا می‌شود و علاقمندان می‌توانند کتاب‌های تألیفی را با یارانه 25 درصدی و کتاب‌های ترجمه را با یارانه 15درصدی از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

اسامی و مشخصات کتابفروشی های عضو طرح«تابستانه کتاب 98» به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است. در این طرح، سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر 120 هزار تومان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما