شناسهٔ خبر: 34078513 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

کشف یک محموله به ارزش ۱۱۰میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بخش ساحلی شهرستان تنگستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات حساب شده اطلاعاتی و پلیسی یک محموله به ارزش ۱۱۰میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بخش ساحلی شهرستان تنگستان کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

صاحب‌خبر -
تین‌نیوز | 

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات حساب شده اطلاعاتی و پلیسی یک محموله به ارزش ۱۱۰میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بخش ساحلی شهرستان تنگستان کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  فارس، سردار خلیل واعظی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک عملیات حساب شده اطلاعاتی و پلیسی یک محموله به ارزش ۱۱۰میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بخش ساحلی شهرستان تنگستان کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس بر فعل و انفعالات قاچاقچیان حرفه‌ای موقعیت مکانی یک محموله بزرگ قاچاق در محدوده شهرستان تنگستان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی بیان کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله بزرگ قاچاق را در موقعیتی مناسب در بخش  ساحلی تنگستان تخلیه کنند که پس از اطلاع از حضور و عملیات پلیس به سمت آب‌های بین المللی متواری شدند.

به گفته سردار واعظی در پی درخواست پلیس و با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران شناور حامل قاچاق در آب‌های سرزمینی توقیف و به ساحل هدایت شد.

وی اظهار داشت: در بازرسی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تنگستان  از این شناور حدود ۴۰۰ ماینر و متعلقات مربوطه(قابل استفاده در استخراج ارز دیجیتال)، ۱۸۵ دستگاه تلفن همراه و تبلت، ۲۴۰ دستگاه ساعت، هزار و 359 بسته تنباکو، هزار و 555 بسته انواع سیگار و مقادیری اقلام ممنوعه کشف شد.

 سردار واعظی با بیان اینکه در این عملیات دریابانی شهرستان تنگستان نیز در هنگام تخلیه کالا  با پلیس همکاری داشتند ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را حدود ۱۱۰میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه تا کنون یک نفر متهم دستگیر و یک فروند شناور توقیف شده است.

نظر شما