شناسهٔ خبر: 34077647 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

خانه کتاب اعلام کرد؛

مشارکت ۶۶۰ کتابفروشی در تابستانه کتاب امسال

صادق وفایی

طبق اعلام موسسه خانه کتاب، طرح تابستانه ۹۸ با عضویت بیش از ۶۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور از ۲۵ تیر در استان‌ها و ۲۷ تیر در شهر تهران کار خود را آغاز خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان تابستانه کتاب ۹۸، با عضویت بیش از ۶۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور از ۲۵ تیرماه در استان ها و ۲۷ تیرماه در شهر تهران کار خود را آغاز خواهد کرد.

با پایان مهلث ثبت نام کتابفروشی‌ها برای عضویت در طرح «تابستانه کتاب ۹۸» ۶۶۰ کتابفروشی در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند که تاکنون عضویت ۶۳۴ کتابفروشی تایید شده است. این‌میان، استان تهران با ثبت نام ۹۷ کتابفروشی، اصفهان با ۸۰ کتابفروشی و خراسان رضوی با ۶۶ کتابفروشی بیشترین مشارکت را در این طرح داشته‌اند.

این طرح از ۲۵ تیر تا سوم مرداد در کتاب‌فروشی‌های عضو طرح در استان ها و از ۲۷ تیر تا سوم مرداد در تهران اجرا می‌شود و علاقمندان می‌توانند کتاب‌های تالیفی را با یارانه ۲۵ درصدی و کتاب‌های ترجمه را با یارانه ۱۵ درصدی از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه کتاب ۹۸» به تفکیک هر استان در پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

در این طرح، سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱۲۰ هزار تومان است.

نظر شما