شناسهٔ خبر: 34074476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي:

تهدید اصلی دشمن متوجه دین است

حجت‌الاسلام صادقی گفت: دشمن امروز تهدید اصلی خود را متوجه اصل دین قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام والمسلمين «عبدالله حاجي صادقي» امروز (یکشنبه ۲۳ تیر) در همایش وحدت اهل تشیع و تسنن در پرتو مهر امام رضا (علیه السلام) اظهار کرد: جنگ استکبار با انقلاب اسلامی پایان پذیر نیست و امروز باید یا انقلاب اسلامی از اسلام دست بردارد تا بتواند با آمریکا کنار بیاید و یا اینکه آمریکا از استکبارش دست بردارد.

 

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: در این جنگ از دشمن نمی‌توان انتظار داشت که فتنه‌گری نکند و یا توطئه نداشته باشد و مهم این است که بدانیم راه تبدیل تهدید به فرصت‌ها چیست؟

 


حجت‌الاسلام صادقی افزود: تجربه تبدیل تهدید به فرصت را داشتیم، دفاع مقدس که یک تهدید بود به فرصت تبدیل کردیم و جنگ تحمیلی به دفاع مقدس تبدیل شد.

 


وی یادآور شد: جنگ را با دو هدف نابودی انقلاب و یا جلوگیری از صدور آن آغاز کردند ولی ما جنگ را به دفاع مقدسی تبدیل کردیم که عامل بقا و عامل صدور انقلاب شد.

 


نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاکید کرد: امروز باید مراقب باشیم که برای ما جبهه‌سازی نکنند و به شیعه نگویند که تهدید شما اهل تسنن است و به اهل سنت بگویند که تهدید شما اهل تشیع است و باید توطئه استکبار را درک کنیم.

 


حجت‌الاسلام صادقی افزود: امروز دشمن می‌خواهد دین نباشد و تهدید اصلی خود را متوجه اصل دین قرار داده است.

 

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در توصیف دشمن بیان می‌کند که دشمن جبهه‌ای تشکیل داده با چهار ویژگی عظیم، وسیع، لا متجانس، با قدرت تبلیغاتی بزرگ و به دنبال از بین بردن ماندگاری انقلاب هستند‌.

 


نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي متذکر شد: باید تنوع و باور و انگیزه دینی، ابتکار و برنامه هدایت شده در برابر جبهه دشمن داشته باشیم و این تکلیف بزرگی است که برعهده نخبگان و جوامع علمی ما است.

 


حجت‌الاسلام صادقی افزود: دشمن به همان میزان با حزب‌الله دشمن است که با حماس مشکل دارد و لذا با شیعه لندنی می‌سازد همانطور که با اهل سنت لندنی کنار می‌آید ولی با جوان حزب‌اللهی شیع و سنی مخالف است.

 


وی گفت: دشمن به دنبال خاموش کردن موتور اسلام است و امروز روزی است که همه جا در برابر اسلام و دین باید پاسخگو باشیم، وحدت برای ما یک تاکتیک نیست و وحدت برای ما مبنای اعتقادی دارد.

 


نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بیان اینکه قانون اساسی دین ما قرآن است، متذکر شد: مقام معظم رهبری تاکید کرد که در برابر دشمن باید به جهاد کبیر روی بیاوریم.

 


حجت‌الاسلام صادقی گفت: جهاد کبیر راهبرد قرآن در برابر جنگ فرهنگی است و اگر در برابر جنگ نظامی جهاد اصغر را ابلاغ می‌کند در برابر جنگ فرهنگی جهاد کبیر را ابلاغ می‌کند و این جهاد کبیر مقاومت است.

 


وی افزود: امروز نیاز جامعه اسلامی مقاومت است و مقاومت به معنای کوتاه نیامدن در برابر توطئه دشمن است.

 

 

 

نظر شما