شناسهٔ خبر: 34065166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نیما نکیسا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ویلموتس با فهرست جدیدش انگیزه بالایی به جوانان داد/ برای صعود به المپیک همه باید به فرهاد کمک کنیم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: یاد بگیریم برای رسیدن به موفقیت همه باید تلاش کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نیما نکیسا، پیشکسوت فوتبال ایران، درباره لیست جوان شده تیم ملی توسط مارک ویلموتس به خبرنگار برنا گفت: به نظرم این لیست بسیار خوب است و به افرادی که شاید فکر می‌کنند کمتر دیده می‌شوند و همه جوانان این پیام را می دهد که سرمربی تیم ملی حواسش به همه بازیکنان است و همچنین انگیزه بسیار بالایی را میان بازیکنان مختلف تیم های گوناگون به وجود می‌آورد.

وی در ادامه افزود: ویلموتس شخصیت خوبی دارد و با این فرد هرچه به جلوتر می رویم، کارهای خوب و بهتری را شاهد خواهیم بود. به‌طور مثال او سر تمرین تیم ملی فوتسال رفت حالا دلیل آن چیست؟ دلیل آن چیزی نیست جز اینکه می خواهد با محیط آشنا شود، چرا که می داند باید با این محیط و این افراد تعامل داشته باشد.

نکیسا در ادامه بیان کرد: ما باید در یک چارچوب خاص با مربیان خارجی رفتار کنیم، نه هر کسی را آنقدر بالا ببریم که احساس ریاست کند و نه اینکه آنقدر او را پایین بیاوریم که رعیت شود.

این ملی پوش پیشین فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: کارلوس کی روش به فوتبال ما آمد و زمانی که رفت ما به دو، سه دسته تقسیم شدیم و به سر و کله هم می زنیم. در حالی که او آمد و تا ریال آخر پولش را نیز گرفت و حالا ما مانده ایم و خودمان.

دروازه‌بان ایران در جام جهانی فرانسه درباره دیدار دوستانه تیم‌های ملی بزرگسالان و امید تصریح کرد: بنده به شخصه معتقدم این دیدار خیلی زود برگزار می شود چراکه هر نتیجه‌ای که از این دیدار بیرون بیاید عده‌ای می‌نشینند می‌گویند چرا فلانی این کار را کرد و آن یکی آن کار را انجام نداد، امیدوارم این مشکلات در فوتبال ما روزی به پایان برسد.

این استاد دانشگاه در پاسخ به این سوال که به نظرش حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید چگونه بوده و اینکه آیا او می‌تواند تیم را پس از سال‌ها به المپیک ببرد؟ گفت: انتصاب افراد در جایگاه سرمربیگری در حیطه اختیارات کمیته فنی است. مجیدی مربی جوان و بسیار با انگیزه‌ای است که مربیان زیادی را می‌شناسد و نباید ما اصلاً این موضوع را مطرح کنیم که آیا او می‌تواند یا خیر؟ بلکه همه باید به فرهاد کمک کنیم تا او بار سنگین مسئولیت این تیم را یک نفره به دوش نکشد، ما باید یاد بگیریم برای موفقیت همه باید تلاش کنیم و برای صعود این تیم به المپیک همه باید به فرهاد مجیدی که هم تجربیات خوبی دارد و هم مهارت کافی کمک کنیم.

نظر شما