شناسهٔ خبر: 34058958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۳۶ مقاله به همایش ملی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار ارسال شد

تبریز - ایرنا - دبیر همایش ملی «مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار » گفت: ۲۳۶ مقاله علمی از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

صاحب‌خبر -

غلامحسین مسعودی ریحان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این همایش ۲۶ و ۲۷ تیر ماه جاری در تبریز برگزار می‌شود، افزود: از کل مقالات ارائه شده ۱۲۹ مقاله در حوزه گردشگری، ۴۳ مقاله در حوزه مدیریت و ۶۴ مقاله در حوزه توسعه پایدار است.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار شهری نیاز به مدیریت با برنامه و توجه به صنعت گردشگری دارد، اظهار داشت: این همایش در محورهای مدیریت و تعالی، اقتصاد و توسعه، حسابداری و مالی، بانکداری و روابط بین المللی، کارآفرینی، توریسم درمانی، برنامه ریزی، مدیریت و طراحی شهری و نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها، و تهدیدها در توسعه صنعت گردشگری برگزار می‌شود.

مسعودی ریحان اضافه کرد: آموزش، پژوهش و گردشگری، گردشگری شهری و توسعه شهرها، جغرافیا، محیط زیست و گردشگری، گردشگری و ارتباطات، مهندسی معماری و توسعه پایدار، مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار، منظر شهری پایدار و توسعه و مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری از دیگر محورهای این همایش است.

رئیس هیأت اجرایی همایش ملی «مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار» نیز در این جلسه با بیان اینکه این همایش دارای مجوز isc است، گفت: مقالات ارائه شده در این همایش قابل نمایه در پایگاه علمی معتبر و استنادی علوم جهان اسلام بوده و به عنوان نمره پژوهشی دارای اعتبار است.

بهمن عبدی، افزود: مقالات پذیرش شده در این همایش کاربردی بوده و در ۳ پنل تخصصی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار ارائه می‌شود.

وی یادآوری کرد: این همایش با همکاری شورای عالی استان‌ها، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

عبدی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه فرصت‌های گردشگری شهرستان‌های استان برای ارائه توانمندی‌های آنها در قالب ۳۰ غرفه در ائل گلی تبریز از برنامه‌های جنبی این همایش است.

۸۰۲۳/‏۵۱۸

نظر شما