شناسهٔ خبر: 34038988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دی لورنتیس: هرگز در مورد هامس رودریگز با فلورنتینو پرز صحبت نکرده‌ام؛ اگر پرز تماس بگیرد، جواب او را می‌دهم

محمد رضایی

دی لورنتیس با سیاست خود به دنبال جذب ستاره کلمبیایی با حداقل هزینه است!

صاحب‌خبر -

طرفداری- هامس رودریگز همچنان هدف شماره یک ناپولی محسوب می شود اما اورلیو دی لورنتیس به دنبال تخفیف گرفتن از رئال مادرید است. او به روش خود و با انجام مصاحبه های متعدد می خواهد به خواسته اش برسد.

ناپولی معتقد است 45 میلیون یورو برای خرید رودریگز، مبلغی ناعادلانه است؛ دی لورنتیس در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

ناپولی آماده است برای انتقال هامس رودریگز فداکاری کند؛ می خواهیم از خودگذشتگی کنیم تا این انتقال انجام شود اما رئال مادرید نیز باید در طرف مقابل همین کار را انجام بدهد. از تلاش خود دست برنمی داریم اما رئال مادرید باید این را در نظر داشته باشد که نباید بازیکنی ناراضی را نگه داشت؛ باید چنین بازیکنانی را به سایر باشگاه ها فرستاد تا بازی کنند حتی اگر این اتفاق به صورت قرضی عملی شود.

این روزها چیزهای عجیبی می خوانم؛ هرگز با فلورنتینو پرز در مورد هامس رودریگز صحبتی نداشته ام. نیازی به انجام این کار نیست. اگر او با من تماس بگیرد، جوابش را می دهم اما هرگز چنین اتفاقی نیفتاده است. این شایعات بی اساس است. کریستیانو جیونتونلی، مدیر ورزشی ناپولی و ژرژ مندس که دوست ماست، روی این انتقال کار می کنند.

کار کردن دوباره هامس با آنچلوتی مثل یک هدیه برای اوست. آمدن به ناپولی، باعث رضایت هامس می شود چون او در مرکز پروژه ما قرار می گیرد. خودش این موضوع را می داند؛ آنچلوتی با هامس صحبت کرد و به این بازیکن برای آمدن به اینجا انگیزه داد. در نهایت خواهیم دید که چه می شود. منتظر فرا رسیدن زمان مناسب هستیم.

نظر شما