شناسهٔ خبر: 34031530 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ادامه نبرد با متجاوزان؛

آخرين تحولات ميداني يمن

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- ده‌ها مزدور ارتش سعودی و مزدوران شان در جبهه‌های مختلف یمن کشته یا زخمی شدند و تلفات سنگینی به متجاوزان وارد شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تلویزیون المیسره، ده‌ها مزدور دیگر ارتش سعودی در جبهه‌های هم مرز با یمن و جبهه‌های درگیری در داخل یمن کشته یا زخمی شدند و نیروهای یمنی تعداد دیگری از مواضع مزدوران را در جیزان به تصرف خود در آوردند.
چهارده نفر از متجاوزان در حملات تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ساعات گذشته در جبهه‌های نجران و جیزان کشته یا زخمی شدند.
یک منبع نظامی همچنین گفت: نیروهای یمنی تعدادی از مواضع مزدوران سعودی را در شرق الدود در جیزان به تصرف خود در آوردند. نیرو‌های یمنی همچنین یک دستگاه خودروی نظامی مزدوران ارتش سعودی را در نزدیکی کوه قیس در جیزان از کار انداختند.
نیروهای یمنی به مواضع مزدوران ارتش سعودی در مجازه در عسیر یورش بردند که خسارات جانی و تسلیحاتی به آنان وارد شد.
از طرف دیگر ده‌ها نفر از مزدوران سعودی از جمله شماری از فرماندهان آنان در حمله غافلگیرانه رزمندگان یمنی به مواضع مزدوران در شرق جبل دود در جیزان کشته یا زخمی شدند و این مواضع به تصرف نیرو‌های یمنی در آمد و مقادیری از تسلیحات آنان به غنیمت گرفته شد.
ستاد اطلاع رسانی جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تصاویری از حمله به یک دستگاه تانک مزدوران با موشک هدایت شونده در جبهه قعطبه در استان ضالع پخش کرد.
 
بمباران مناطق مختلف یمن
ارتش سعودی و مزدورانش دیروز از هوا و زمین استان‌های صعده و الحدیده یمن را آماج حملات خود قرار دادند.
جنگنده‌های متجاوز سعودی شهرستان باقم را در استان صعده یمن بمباران کردند. ارتش سعودی همچنین با توپخانه و موشک به شهرستان رازح در استان مرزی صعده حمله کرد.
از طرف دیگر متجاوزان و مزدوران وابسته به آنان در ادامه نقض توافقنامه سوئد به شهر دریهمی در استان الحدیده تعدادی گلوله توپخانه شلیک کردند.
مزدوران همچنین 22 گلوله توپ به مناطق مختلف شهر الحدیده شلیک کردند.

نظر شما