شناسهٔ خبر: 34030769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یونیورسیاد ۲۰۱۹؛

عضو تیم تکواندوی دانشجویان: انتظار بیشتری از خود داشتم

تهران- ایرنا- عضو تیم تکواندوی دانشجویان گفت: در این دوره از مسابقات با وجود تلاش بسیار نتوانستم در حد انتظار ظاهر شوم و همچون دوره گذشته مدال برنز کسب کردم.

صاحب‌خبر -

«ملیکا میر حسینی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سطح رقابت‌های یونیورسیاد بسیار بالا است با وجود آنکه تکواندو در ایران رده بالایی دارد، ما هم با تمرینات خوبی راهی این رقابت‌ها شدیم و برای کسب سکو و مدال خیلی سخت جنگیدیم.

وی افزود: تکواندوکاران از کشورهای مختلف و در سطح جهانی در این رقابت‌ها حضور داشتند و این مساله کار را برای ما سخت کرد.

این تکواندوکار خاطرنشان کرد: در دوره گذشته در وزن پایین‌تر مدال برنز کسب کردم اما متأسفانه امسال نیز نتوانستم در حدی که انتظار داشتم ظاهر شوم و باز هم به همین مدال دست یافتم.

«ملیکا میرحسینی» دیروز (پنج شنبه) با کسب سومین پیروزیاش مدال برنز خود را در این رویداد قطعی کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. تکواندوکار وزن منهای ۷۳ کیلوگرم ایران که در مرحله اول تکواندوکاری از اتریش را شکست داده بود در مسابقه دوم خود به مصاف ورزشکاری از اسپانیا رفت و ۷ بر ۳ پیروز شد تا جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند.

میرحسینی در این مرحله برابر نماینده چین تایپه با نتیجه ۱۴ بر ۵ به پیروزی رسید تا ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را در یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا قطعی کند.

نظر شما