شناسهٔ خبر: 34026571 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ایکاردی به تمرینات تاکتیکی کونته راه داده نشد؛ مائورو حتی نمی تواند سوار اتوبوس باشگاه شود!

محمد محمدخانی

مائورو ایکاردی شرایط بسیار بدی را در اینتر سپری می کند. باشگاه به گونه ای با وی برخورد می کند تا هرچه سریعتر راهی تیم دیگری شود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- بعد از اینکه اینتر به طور رسمی اعلام کرد مائورو ایکاردی جایی در برنامه های باشگاه ندارد، شرایط برای مهاجم ۲۶ ساله آرژانتینی حتی بدتر شده است. به نظر می رسد سران باشگاه هرگونه راهی برای ماندن ستاره سابق خود را بسته اند و می خواهند کاری کنند وی هرچه سریعتر به تیم دیگری برود.

این در حالی است که مائورو ایکاردی، تمام پیشنهادات دریافتی را نادیده گرفته و به باشگاه گفته تنها در صورتی تیم را ترک می کند که به یوونتوس برود!‌ به گزارش فابریتزیو بیاسین، ایکاردی امروز هم به جلسه تاکتیکی آنتونیو کونته راه داده نشد. ایکاردی تنها اجازه دارد در تمرین مقدماتی و گرم کردن بازیکنان حاضر باشد و سپس باید محل تمرین را ترک کند. اینتر نمی خواهد ایکاردی ایده ای از برنامه های تاکتیکی تیم داشته باشد.

امروز حتی شرایط بدتر هم شده است. ایکاردی اجازه نیافته برای بازگشت به هتل، سوار اتوبوس باشگاه شود و باشگاه وی را با یک خودروی ون، به صورت جدا برگردانده است. آقای گل ۲ فصل سری آ، با بدترین برخورد از جانب اینتر مواجه شده است. تنها ۲ سال از قرارداد کنونی مائورو ایکاردی با اینتر باقی مانده است.

نظر شما