شناسهٔ خبر: 34023005 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا| مدال برنز بخشی و میرحسینی قطعی شد/ جوادی حذف شد

در ادامه مسابقات تکواندو یونیورسیاد دانشجویان جهان دو نماینده کشورمان ضمن صعود به دیدار نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ایتالیا، در ادامه سومین روز از رقابت‌های تکواندوی یونیورسیاد دانشجویان جهان در ایتالیا، امروز(پنجشنبه) ملیکا میرحسینی و امیر محمد بخشی با برتری در مرحله یک‌چهارم نهایی ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کردند و پریسا جوادی با شکست از ادامه مسابقات بازماند.

در وزن 74- کیلوگرم، امیر محمد بخشی با برتری 25 بر یک در پایان راند دوم مقابل وجتوویسز از لهستان کار خود را با پیروزی قاطعانه آغاز کرد. در ادامه و در مرحله یک‌هشتم نهایی دینگو آردیان پرایوگو از اندونزی  در مقابل بخشی حاضر به مسابقه نشد تا نماینده کشورمان به دور بعد صعود کند.

نماینده وزن 74- کیلوگرم تکواندو ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز با نتیجه 20 بر 9 مقابل جانگهون دوون از کره‌جنوبی به برتری دست یافت تا ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

همچنین در رقابت‌های بانوان ، ملیکا میرحسینی نماینده وزن 73- کیلوگرم ایران ابتدا با نتیجه 7 بر 6 از سد مارینه از اتریش گذشت و در ادامه مقابل سسیلیا کاسترو از اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی با نتیجه 7 بر 3 پیروز شد.

میرحسینی در دیدار یک‌چهارم نهایی نیز با نتیجه 14 بر 5 از سد تینگ هسیا از چین تایپه گذشت تا او نیز مانند بخشی با قطعی کردن مدال برنز در دیدار نیمه‌نهایی به میدان برود.

در رقابت‌های وزن 62- کیلوگرم، پریسا جوادی پس از برتری 19 بر 18 مقابل فیتریانا یوسف از اندونزی، در دیدار یک‌هشتم نهایی پس از تساوی 6-6 مقابل یولیا توروتینا از روسیه در راند طلایی مغلوب شد تا از ادامه مسابقات بازبماند.

انتهای پیام/

نظر شما