شناسهٔ خبر: 34009777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش فارس از 15‌امین روز فعالیت نقل و انتقالاتی سپیدرود

تیم فوتبال سپیدرود رشت در پانزدهمین روز فعالیت نقل و انتقالاتی خود قرارداد سه عضو فصل گذشته را تمدید کرده و یک آنالیزور جدید جذب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در پانزدهمین روز فعالیت نقل و انتقالاتی سپیدرود اقدام به تمدید قرارداد مربی دروازه‌بانان، مدیر اجرایی و پزشک فصل گذشته این تیم کرده و یک مربی آنالیزور نیز به خدمت گرفت.

ادامه همکاری طباطبایی و نظرمحمدی در لیگ 1

حامد طباطبایی مربی دروازه‌بانان فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت که هجدهمین دوره لیگ برتر را در کادر فنی خداداد عزیزی با سپیدرود رشت استارت زد، پس از حضور علی کریمی جای خود را به محسن سیدی داد، وی مجدداً با حضور دست‌نشان در سپیدرود به این تیم فراخوانده شد و 10 دیدار پایانی لیگ را با سپیدرود سپری کرد.

طباطبایی در لیگ دسته اول فصل 98-99 با درخواست علی نظرمحمدی پس از مذاکره با مدیریت باشگاه سپیدرود رشت، قرارداد خود را به مدت یک‌فصل دیگر با سرخ‌های شهر باران تمدید کرد.

تمدید قرارداد مدیر اجرایی سپیدرود رشت

شهرام حمیدی مدیر اجرایی فصول اخیر سپیدرود رشت پس از مذاکره با مسعود حیدری مدیرعامل باشگاه سپیدرود، قرارداد خود را به مدت یک‌فصل دیگر با این تیم تمدید کرده و برای ششمین فصل متوالی در خدمت سرخ‌های شهر باران خواهد بود.

حمیدی سابقه حضور در تیم فوتبال داماش گیلان را دارد و با تیم فوتبال سپیدرود رشت از لیگ دسته دوم به لیگ یک و بلافاصله به لیگ برتر صعود کرد.

فیروزی پزشک سپیدرود در لیگ 1

احمدرضا فیروزی فیزیوتراپ فصل گذشته سپیدرود رشت به مدت یک‌فصل دیگر قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد، فیروزی دارای مدرک دکترای فیزیوتراپی از دانشگاه تبریز و صاحب یکی از مجهزترین کلینیک‌های فیزیوتراپی رشت است.

یک آنالیزور جدید در سپیدرود

محمد میرترابی مهابادی با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه، به‌عنوان مربی و آنالیزور قرارداد خود را امضا کرد تا کادر فنی این تیم کامل شود.

میرترابی بازیکن سابق پاس بوده و سابقه هدایت پارس تهران در لیگ دسته سوم را دارد، وی علاوه بر هدایت پارس تهران، سابقه دستیاری اکبر محمدی در تیم پاس همدان را در کارنامه دارد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در فصل نقل و انتقالات تابستانی قرارداد نزهتی و فردوسی را تمدید کرده و مهیار نوری، امید سامکن، میلاد تولایی، محمد روشندل، ایمان شوریابی، محمداسماعیل نظری، محمدرضا زینال خیری، محمود خمیسی، بهنام لایقی فر، حسام یعقوبی، سعید قدمی و رضا درویشی را به‌عنوان بازیکن جدید به خدمت گرفت.

این تیم در رده سنی زیر 23 سال قرارداد رضا عاشوری، حسین امینی، آرین فتوحی، آرین نصیری نژاد، مهدی محمدپور و جواد آقایی پور را تمدید کرد.

انتهای پیام/3389

نظر شما