شناسهٔ خبر: 34001803 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یک استقلالی جای کریم باقری را گرفت!

محمدحسین کنعانی زادگان در پرسپولیس شماره ۶ را برتن خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش فصل  پیش تیم ماشین سازی تبریز، یک شنبه هفته جاری با عقد قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست و در تمرینات این تیم شرکت کرد و اکنون همراه با دیگر بازیکنان در اردوی ترکیه حضور دارد.

کنعانی زادگان که در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات یکی از مدافعان اصلی تیم ملی بود و کارلوس کی روش، سرمربی سابق یوز‌ها (لقب تیم ملی ایران) علاقه زیادی به بازی او داشت، پس از ۵ فصل به جمع سرخ پوشان پایتخت بازگشت تا در لیگ نوزدهم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس با  سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده رقابت کند.

مدافع ۲۵ ساله که سابقه بازی در تیم‌های ملوان، استقلال و سایپا را هم در کارنامه دارد و در تیم ملی شماره ۱۴ را بر تن می‌کند، قرار است در فصل جاری پیراهن شماره قهرمان سه فصل اخیر لیگ برتر را بپوشد.  

شماره‌ای که پس از خداحافظی کریم باقری از فوتبال برای مدتی برای محسن بنگر بود، اما در فصل گذشته هیچ بازیکنی از آن استفاده نکرد و قرار است کنعانی زادگان این شماره را برتن کند.

کنعانی زادگان که ۱۲ بازی ملی در کارنامه دارد در بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل نیروی زمینی از پیراهن شماره ۶ استفاده کرد و به نوعی بازیکنی که سابقه حضور در تیم رقیب یعنی استقلال را دارد به عنوان وارث پیراهن یکی از اسطوره‌های تاریخ پرسپولیس لقب می‌گیرد.

همچنین فرشاد احمدزاده با شماره ۷۷، سعید کریمی با شماره ۹۹ و مهدی شریفی با همان شماره ۱۰ برای پرسپولیس بازی خواهند کرد.

کنعانی زادگان درباره پوشیدن  پیراهن شماره ۶ بیان کرد: با رخصت از کریم باقری قرار شده تا شماره ۶ را بپوشم.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس امروز راهی ترکیه می‌شود/ دلیل غیبت ۴ سرخپوش مشخص شد

احتمال غیبت بیرانوند و علیپور در اردوی خارجی پرسپولیسی‌ها

مهاجم جنجالی استقلال در پرسپولیس

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

نظر شما